برگزاری شب‌های علمی در یزد یوسفیان از اساتید دانشگاه

برگزاری شب‌های علمی در یزد

در جلسه ای که به این منظور در سازمان با حضور اندیشمندانی از دانشگاه‌ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید، رییس سازمان استان یزد به تشریح مبانی غنی فرهنگی هنری علمی و تجربی استان یزد در رشته های گوناگون بویژه معماری و مهندسی ساختمان پرداخت و دیار دارالعلم یزد را گنجینه‌ای ارزشمند از مفاخر و افراد متخصص و متعهد در رشته های مهندسی و معماری ساختمان توصیف نمود که می ‌تواند زمینه‌ساز رشد و نمو فرزندان حال و آینده استان شود.

کد خبر: 980216024 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۸ - ۷:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان یزد،در جلسه ای که به این منظور در سازمان با حضور اندیشمندانی از دانشگاه‌ها و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید، رییس سازمان استان یزد به تشریح مبانی غنی فرهنگی هنری علمی و تجربی استان یزد در رشته های گوناگون بویژه معماری و مهندسی ساختمان پرداخت و دیار دارالعلم یزد را گنجینه‌ای ارزشمند از مفاخر و افراد متخصص و متعهد در رشته های مهندسی و معماری ساختمان توصیف نمود که می ‌تواند زمینه‌ساز رشد و نمو فرزندان حال و آینده استان شود.

برگزاری شب‌های علمی در یزد

برگزاری شب‌های علمی در یزد

طرح برگزاری شب‌های علمی در یزد وارد فاز اجرایی می‌ گردد

در این جلسه، یوسفیان از اساتید دانشگاه نیز در سخنان خود بیان کرد: باید شرایطی ایجاد گردد تا جوانان به این باور برسند که حاصل تلاش و مجاهدتهای گذشتگان سرمایه مهیا برای نسل‌های حال و آینده است.
یوسفیان، در این زمینه همکاری و مساعدت دانشگاه و سازمان نظام مهندسی ساختمان را بسیار مهم توصیف کرد.
نقصان محمدی، عضو هیئت علمی دانشگاه یزد نیز شبهای علمی را فرصتی برای گفتگوهای فرهنگی و علمی دانست که مباحث آن ها میتواند راه‌گشای بسیاری از مسائل حل نشده جامعه باشد.
محمدی، جامعه محوری را لازمه این مباحث در شبهای علمی توصیف کرد و افزود: در اینگونه محفلها باید مسائلی مطرح گردد که مردم را به سازمان و اهداف آن گره بزند.

برگزاری شب‌های علمی در یزد

لازم به ذکر است طبق نظر سالاری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد شبهای علمی با همکاری سازمان و دانشگاه بزودی بصورت دوره ای در یزد برگزار خواهد شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات سازمان نظام مهندسی ساختمان ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۸
487 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0