برگزاری انتخابات نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی ریاست هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی

برگزاری انتخابات نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی

 انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی امروز همزمان با کل کشور برگزار می گردد.

کد خبر: 961210005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۰ اسفند ۹۶ - ۷:۱۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  انتخابات هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی امروز همزمان با کل کشور برگزار می گردد.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی

برگزاری انتخابات نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی

برگزاری انتخابات نظام مهندسی معدن  استان خراسان جنوبی

ریاست هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی بیان کرد: از میان برگزاری انتخابات نظام مهندسی معدن، امروز بیست داوطلب عضویت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان، صلاحیت هفده نفر تائید شد که امروز پنج نفر از این تعداد بمدت سه سال انتخاب خواهند شد.
حجت ایمان طلب، عنوان کرد: انتخابات نظام مهندسی معدن خراسان جنوبی دهم اسفند به صورت همزمان در دو شعبه بیرجند و طبس از ساعت نه الی شانزده برگزار خواهد شد.
ایمان طلب ادامه داد: این انتخابات در بیرجند در سازمان صنعت، معدن و تجارت واقع در بلوار شهید مطهری و در طبس در اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان واقع در بلوار معلم برگزار می گردد.
ایمان طلب، پیش بینی کرد: حدود پانصد نفر از واجدین شرایط رای، در این انتخابات شرکت کنند.
به گفته وی، ترکیب هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان شامل دو نفر در رشته مهندسی معدن یک نفر در رشته زمین شناسی، یک نفر در رشته متالورژی و یک نفر در رشته نقشه برداری است که به علت نبود داوطلب در رشته های متالورژی و نقشه برداری، بعد از شمارش آرا از رشته های دیگر طبق بالاترین رای انتخاب خواهند شد.

برگزاری انتخابات نظام مهندسی معدن استان خراسان جنوبی

ریاست هیات اجرایی انتخابات نظام مهندسی معدن استان، حفظ و افزایش بهره وری منابع معدنی، ترویج اصول فنی و مهندسی معدن در فعالیتهای معدنی، بالا بردن کیفیت خدمات مهندسی معدن و کمک به ارتقا دانش فنی صاحبان حرفه در بخش معدن را ازجمله اهداف تشکیل سازمان نظام مهندسی معدن ذکر کرد.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ اسفند ۹۶
1649 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0