ساماندهی دفاتر طراحی مهندسی دیدار مسئولان انجمن صنفی دفاتر مهندسی و شرکتها با ریاست

ساماندهی دفاتر طراحی مهندسی

در دیدار مسئولان انجمن صنفی دفاتر مهندسی و شرکتها با ریاست و تنی چند از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، چگونگی ساماندهی دفاتر مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 970928009 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۸ آذر ۹۷ - ۲:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی​ کشور،در دیدار مسئولان انجمن صنفی دفاتر مهندسی و شرکتها با ریاست و تنی چند از اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، چگونگی ساماندهی دفاتر مورد بررسی قرار گرفت.

ساماندهی دفاتر طراحی مهندسی

ساماندهی دفاتر طراحی مهندسی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان  یزد دفاتر طراحی مهندسی را ساماندهی میکند

در این نشست، عالم زاده _ ریاست و دیگر اعضای انجمن صنفی دفاتر مهندسی در گزارشهای خود به بیان مشکلاتی چون عدم تمدید پروانه برخی دفاتر، پیامدهای ۲ نقشه ای بودن ساختمانهای دارای پروانه برای دفاتر و کاهش ارجاعات کار پرداختند. تاکید بر سهمیه بندی دفاتر و مهندسین با توجه به کم بودن نقشه در یزد از خواسته های انجمن دفاتر بود
در این نشست، سالاری با بیان این که دفاتر مهندسی میتوانند بصورت مجموعه هایی فراهم آمده از مهندسان رشته های تخصصی ساختمان، خدمات موثری در زمینه های طراحی ارانه دهند، خاطر نشان کرد: ساماندهی و امتیازبندی دفاتر و ارجاع کار به آن ها بصورت سیستمی از مهم ترین ضرورت هاست و متقابلاً سازمان انتظار دارد دفاتر یا سرعت عمل و دقت نظر، طرحهای ارجاعی را به انجام برسانند.

ساماندهی دفاتر طراحی مهندسی

در ادامه بعد از رایزنی حاضران در مورد برنامه های پیشنهادی، مقرر گردید جلسه هم اندیشی هیئت مدیره و مسئولان دفاتر مهندسی در نیمه اول دی ماه به دعوت سازمان برگزار گردد.

منبع: یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ آذر ۹۷
685 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0