برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی سوادکوه عضو هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی سوادکوه

عضو هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: حفظ سرمایه ملی با ارائه خدمات مناسب مهندسی در رشته های 7 گانه ساختمان از وظایف اصلی مهندسان است.

کد خبر: 971208023 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ - ۵:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: حفظ سرمایه ملی با ارائه خدمات مناسب مهندسی در رشته های ۷ گانه ساختمان از وظایف اصلی مهندسان است.

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی سوادکوه

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی سوادکوه

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر  نمایندگی سوادکوه

سودابه مهری در آیین جشن روز مهندس در شهرستان سوادکوه با تقدیر از اقدامات انجام شده برای برگزاری این جشن و با اشاره به استقبال مسئولان سیاسی این شهر بویژه فرماندار، اعضای شورای شهر و شهرداران پل، سفید زیراب و آلاشت، بیان داشت: حضور مسئولان در کنار مهندسان را بهانه‌ای برای ترویج خدمات مهندسی می ‎دانیم و امیدوار هستیم که با تعامل و همکاری زمینه توسعه مناسب شهری در این خطه از استان مازندران فراهم گردد.
مهری با اشاره به تلاش ‌های مهندس احمدی رئیس دفتر نمایندگی سوادکوه و همکاران دفتر نمایندگی برای برگزاری این گردهمایی بزرگ، ادامه داد: خدمات مهندسی هزینه نیست بلکه یک فعالیت حرفه‌ای است که مهندس ‌ها در راستای حفظ سرمایه ملی ارائه می‌ دهند.
وی در تشریح خدمات مهندسی، افزود: همه ۷ رشته مهندسی زمانی که خدمات بهینه‌ای ارائه کنند روی کیفیت و مقاومت ساختمان اثر گذاشته و همین موضوع سبب حفظ سرمایه ملی می‌ گردد.
مهری تصریح کرد: در استان مازندران جاذبه‌های توریستی بسیاری زیادی وجود دارد و شاهد حضور همه جانبه مردم کشور به این استان هستیم بهمین علت، نوع نگاه ما در ساخت و ساز هم باید متناسب با نیازمندی‌ های استان باشد.
عضو هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران گفت: نقش مهندسان در توسعه ساخت و ساز شهری متناسب با نیاز استان و اقلیم بسیار موثر بوده و جامعه هم علاقمند به ورود به این رشته است.
وی خاطر نشان کرد: امروز در استان مازندران نیاز به رعایت مباحث محیط زیست، منظر شهری و موضوعاتی مانند روانشناسی محیط که با مردم ارتباط بوده داریم که این موضوع با توسعه ارتباط مسئولان شهری و نظام مهندسی عملیاتی می گردد.
این عضو هیأت علمی دانشگاه، با اعلام این که جامعه سی و پنج هزار نفره استان مازندران خلاق و پویا است، افزود: از این ظرفیت برای توسعه مناسب باید استفاده بهینه گردد.

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی سوادکوه

عضو هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان مازندران، در ارتباط با قابلیت‌ های شهرستان سوادکوه و اقداماتی که انجام شده است، ادامه داد: در این منطقه به علت شرایط منطقه‌ای مانند شیب و توپوگرافی و کمبود برخی از رشته‌ها و افراد صاحب صلاحیت هیأت مدیره تصمیم گرفته است که در بخش خدمات و مجریان نگاه متفاوت به مهندسان فعال در این منطقه داشته باشد.
وی با اشاره به نقش نظام مهندسی در قالب کنترل نظارت و تنسیق امور گفت: هیأت مدیره عملکردهایی در یک سال گذشته داشته است. بواسطه ابلاغیه و بخش‌نامه های صادره از از وزارت راه و شهرسازی در سال گذشته، سازمان سال پرفراز و نشیبی را طی کرده است ولی با توجه به فضای مناسب حال حاضر وزارتخانه برای ایجاد بستر مناسب بمنظور توسعه فعالیت نظام مهندسی امیدوار کننده است.
در آغاز آیین، مهرداد احمدی سرپرست دفتر نمایندگی سوادکوه سخنرانی کرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۷
633 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0