برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی محمودآباد؛ عضو هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی محمودآباد؛

عضو هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: امید داریم نگاه مثبت متولیان وزارت راه و شهرسازی، نظام مهندسی را به جایگاه واقعی خود برساند.

کد خبر: 971208022 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۸ اسفند ۹۷ - ۵:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه برای مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عضو هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران بیان کرد: امید داریم نگاه مثبت متولیان وزارت راه و شهرسازی، نظام مهندسی را به جایگاه واقعی خود برساند.

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی محمودآباد؛

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی محمودآباد؛

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی محمودآباد؛

جواد مهجوریان در آیین جشن روز مهندس شهرستان محمودآباد که با حضور مسئولان سیاسی و شهری این شهرستان برگزار گردید، گفت: تعامل مناسبی بین اعضای هیأت رئیسه نمایندگی محمودآباد با مسئولان سیاسی و شهری وجود دارد و همین موضوع جای بسیار امیدواری است.
مهجوریان با بیان این که همه اعضای هیأت مدیره دوره هشتم تصمیم گرفتند که فارغ از همه حاشیه‌های که در سازمان نظام مهندسی کشور وجود داشته در کنار هم با وفاق کامل سازمان را اداره کنند، ادامه داد: حاشیه های موجود در انتخاب ریاست و اعضای هیأت رییسه اثرگذار نبوده و همه پانزده عضو هیأت مدیره به ریاست سازمان و هیأت رئیسه رای دادند و امید داریم که این تعامل سازنده به پیشرفت ‌های مجموعه بزرگ نظام مهندسی در خارج از سازمان کمک کند.
وی اظخار داشت: همه مهندسان و فعالان این عرصه در جریان چالش‌ های جدی که در وزارت راه و شهرسازی بر فعالیت‌ های سازمان اثر گذاشته، قرار دارند.

برگزاری آیین جشن مهندسی در دفتر نمایندگی محمودآباد؛

مهجوریان افزود: رویکرد وزارت راه و شهرسازی در چند سال گذشته تعامل با سازمان نظام مهندسی ساختمان نبوده و در طی این چند سال تقابل زیادی برای حفظ منافع مهندسان داشتیم و امید داریم با تغییرات مدیریتی که ایجاد شده و نگاه مثبت متولیان وزارت راه و شهرسازی، نظام مهندسی به جایگاه واقعی خود دست یابد.
عضو هیأت مدیره نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در پایان از برنامه‌ریزی و اقدامات انجام شده برای برگزاری این جشن تقدیر کرد.
در آغاز آیین، عماد نیک پور – ریاست دفتر نمایندگی نظام مهندسی محمودآباد گزارش از دفتر ارائه داد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ اسفند ۹۷
674 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0