برگزاری نشست های کارگروه پایش و اصلاح نرم افزار نقشه برداری اصلاح نرم افزار نقشه برداری

برگزاری نشست های کارگروه پایش و اصلاح نرم افزار نقشه برداری

نشست های کارگروه پایش و اصلاح نرم افزار نقشه برداری جهت بررسی عملکرد نرم افزار موجود در فعالیت‌های نقشه برداری برای شناسایی نقاط ضعف جهت ترمیم و مشخص کردن نقاط قوت جهت استمرار آن در حال برگزاری است.

کد خبر: 980204012 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸ - ۵:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست های کارگروه پایش و اصلاح نرم افزار نقشه برداری جهت بررسی عملکرد نرم افزار موجود در فعالیت‌های نقشه برداری برای شناسایی نقاط ضعف جهت ترمیم و مشخص کردن نقاط قوت جهت استمرار آن در حال برگزاری است.

برگزاری نشست های کارگروه پایش و اصلاح نرم افزار نقشه برداری

برگزاری نشست های کارگروه پایش و اصلاح نرم افزار نقشه برداری

برگزاری نشست های کارگروه پایش و  اصلاح نرم افزار نقشه برداری

محسن اکبرزاده عضو هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و رئیس این کارگروه ضمن قدردانی از رییس سازمان استان، فرشیدرضا حقیقی، به جهت تشکیل این کارگروه، توجه ایشان به طراحی درست زیرساخت‌ها در جهت رسیدن به نتایج مطلوب و ایده آل هر بخش سازمان را ارزشمند دانست.
اکبرزاده در ادامه گفت: در طراحی و عملکرد هر نرم افزار بعد از طی شدن بازه زمانی، نیاز به بازنگری و در صورت ضرورت ترمیم و کامل کردن آن با توجه به شرایط آن مقطع و زمان است؛ لذا با توجه به این که نرم افزار حاضر دارای نسخه های تکمیلی نسبت به گذشته هستند این کار گروه با دعوت از مهندسان نقشه بردار با تجربه در کنار مهندسین جوان و با انگیزه نقاط مختلف استان جهت ارتقا نرم افزار با اولویت بر تقسیم کار درست انجام میگیرد.

برگزاری نشست های کارگروه پایش و اصلاح نرم افزار نقشه برداری

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اردیبهشت ۹۸
495 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0