طرح تحول سازمانی دستور کار کمیته طرح و برنامه شورای مرکزی  نشست کمیته طرح و برنامه شورای مرکزی

طرح تحول سازمانی دستور کار کمیته طرح و برنامه شورای مرکزی 

نخستین نشست کمیته طرح و برنامه شورای مرکزی مورخ چهاردهم مرداد نود و هشت با حضور اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان استانها برگزار شد.

کد خبر: 190807011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ مرداد ۹۸ - ۱۱:۱۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،نخستین نشست کمیته طرح و برنامه شورای مرکزی مورخ چهاردهم مرداد نود و هشت با حضور اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان استانها برگزار شد.طرح تحول سازمانی دستور کار کمیته طرح و برنامه شورای مرکزی

طرح تحول سازمانی دستور کار کمیته طرح و برنامه شورای مرکزی 

طرح تحول سازمانی دستور کار کمیته طرح و برنامه شورای مرکزی

طرح تحول سازمانی دستور کار  کمیته طرح و برنامه شورای مرکزی 

از آن جا که یکی از پارامترهای سلامت سازمانی، تحول و نوسازی است، در این نشست، ابتدا پارامترهای اولیه مدیریت تحول و روشهای ده گانه بهسازی مدیریت سازمانی ارائه شد و طی آن علل ارجحیت مدیریت استراتژیک و سیستم مدیریت کیفیت در تناسب با سازمان‌ های نظام مهندسی عنوان گردید.

در این نشست، جنابی، مدیر طرح و برنامه شورای مرکزی، مدل سازمان مطلوب در تعامل با سایر عناصر مدیریت سازمانی را تشریح نمود.

جنابی با عنوان علل عدم توفیق اکثر سازمانها در ایجاد و پیاده سازی تحول سازمانی، دلایل شکست سازمانها را  در هشت بند و گام‌های ایجاد تحول را در ده بند ارائه و به تشریح آن ها پرداخت.

سپس سیر تحول مفهوم استراتژی از گذشته تا حال در تناسب با اندازه سازمان مورد بررسی قرار گرفت و بعد از استماع نقطه‌نظرات مدعوین، عناصر اولیه مدیریت استراتژیک تشریح شد.

طرح تحول سازمانی دستور کار کمیته طرح و برنامه شورای مرکزی 

ناطق هم‌چنین اهداف و راهبردهای مصوب و تناظر آن ها با فعالیتهای گروه های تخصصی و کمیسیونها و نتایج حاصل از آن را تشریح کرد.

در خاتمه مقرر شد، نشست های کمیته طرح و برنامه بصورت دوره ای برگزار شود، به نحویکه بعد از طی کردن نشست های اولیه و جمع بندی تعاریف مدیریت استراتژیک براساس خط مشی مصوب در اجلاس بیست و دوم، ضمن بهره گیری از زحمات استان‌ های موفق در این مورد، نشست ها بصورت استانی نیز برگزار شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی تاسيسات مکانيکي

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۹۸
517 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0