برگزاری دومین جلسه کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد سید ابوالفضل هاشمی

برگزاری دومین جلسه کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد دومین جلسه خود را در محل سالن کنفرانس مجتمع رفاهی فرهنگیان یزد برگزار نمود.

کد خبر: 971117013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷ - ۴:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی  ساختمان یزد،کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد دومین جلسه خود را در محل سالن کنفرانس مجتمع رفاهی فرهنگیان یزد برگزار نمود.

برگزاری دومین جلسه کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

برگزاری دومین جلسه کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

دومین جلسه کانون تفکر  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد برگزار شد

در این جلسه که با حضور حدود پنجاه نفر از صاحب‌نظران و کارشناسان برگزار گردید، عدالت در سهمیه بندی اجرای کار در سازمان محور بحث و گفت و گو بود.
سید ابوالفضل هاشمی، مدیر واحد خدمات مهندسی سازمان استان با حضور در این جلسه، چگونگی روند ارجاع کار به مهندسان دارای شرایط عضو سازمان را تشریح کرد و در مورد شرایط دفاتر و تخصیص ظرفیت آن ها بیان داشت: ظرفیت دفاتر در شرایط فعلی و تقریباً تاریخچه شانزده ساله نحوه تخصیص ظرفیت بصورت مساوات بوده و از تقسیم متراژ کار تخمینی سالیانه بخش بر تعداد مهندسین ناظر و طراح با ضرایب اختصاصی ۱-۲-۳ بوده است.
هاشمی ادامه داد: نگاه سهمیه ای با توجه به ضرورت نظارت دقیق تر و طراحی بهتر نقشه های ارائه گردیده به مردم باید بصورت عدالت محور باشد.

برگزاری دومین جلسه کانون تفکر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در این جلسه، درخشان – عضو علی البدل هیئت مدیره سازمان استان و رئیس هیئت رئیسه کانون تفکر ضمن تشکر از مشارکت فعال مهندسان در مباحث و مذاکرات این کانون، ابراز امیدواری کرد این‌گونه هم اندیشیها با هدف ارتقای کیفیت ارائه خدمات به مالکان و بهره‌برداران ساختمانها تداوم یابد و نتایج آنها مورد استفاده مبادی ذی‌ربط قرار گیرد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام سازمان مهندسی تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ بهمن ۹۷
603 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0