برگزاری نشست مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نشست مجمع عمومی نوبت دوم سازمان

برگزاری نشست مجمع عمومی نوبت دوم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مجمع عمومی نوبت دوم سازمان با اطلاع رسانی قبلی، در تاریخ نوزدهم اسفند نود و شش و با حضور جمع زیادی از اعضا سازمان، اعضای هیأت مدیره و نماینده اداره کل راه و شهرسازی با دستور جلسه، بررسی و تصویب بودجه سال نود و هفت، طبق پیشنهاد هیأت مدیره تعیین و تصویب حق ورودی و حق عضویت سالانه اعضاء و سایر منابع درآمد برای سازمان طبق پیشنهاد هیأت مدیره در محل سالن اجتماعات مؤسسه فرهنگی، ورزشی ایثار (بنیاد شهید) برگزار گردید.

کد خبر: 961221002 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۱ اسفند ۹۶ - ۷:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، مجمع عمومی نوبت دوم سازمان با اطلاع رسانی قبلی، در تاریخ نوزدهم اسفند نود و شش و با حضور جمع زیادی از اعضا سازمان، اعضای هیأت مدیره و نماینده اداره کل راه و شهرسازی با دستور جلسه، بررسی و تصویب بودجه سال نود و هفت، طبق پیشنهاد هیأت مدیره تعیین و تصویب حق ورودی و حق عضویت سالانه اعضاء و سایر منابع درآمد برای سازمان طبق پیشنهاد هیأت مدیره در محل سالن اجتماعات مؤسسه فرهنگی، ورزشی ایثار (بنیاد شهید) برگزار گردید.

برگزاری نشست مجمع عمومی نوبت دوم سازمان

برگزاری نشست مجمع عمومی نوبت دوم سازمان

مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی برگزار گردید.

این مجمع با تلاوت آیاتی از قرآن کریم شروع و در آغاز براساس نظام نامه، هیأت رییسه اصلی مجمع انتخاب شدند. در ادامه علی اکبر رمضانی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی ضمن گرامیداشت روز زن و تبریک اعیاد پیش رو و سال نو و تشکر از اعضای حاضر در نشست از کلیه اعضاء خواست تا با حضور پر رنگتر و شرکت در نشست های مجمع عمومی حضور مستمر داشته و سازمان استان را محترم بشمارند.
وی ادامه داد: سازمان دارای برنامه های ارزشی بسیاری است و باید از این برنامه ها در جهت استقلال سازمان و تعالی مهندسی استفاه گردد و مدیریت برنامه ها نیز باید به این سمت سوق پیدا کند.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان با عنوان این که تکریم ارباب رجوع در دستور کار نظام مهندسی ساختمان است افزود تلاش بر این بوده تا از بازخوردهایی که در این مورد از مهندسان گرفته میشود در دستور کار و اصلاح اداری و اجرایی سازمان مورد استفاده قرار گیرد.

برگزاری نشست مجمع عمومی نوبت دوم سازمان

وی، اخبار و گزارش های منتشر شده در رسانه ها را سبب جلب توجه افکار عمومی و مسئولان استانی و ملی دانست و گفت: میتوان از فرصت پیش آمده و شخصیتی که در رسانه ها از سازمان نظام مهندسی شکل گرفته برای ماندگاری و استقلال سازمان و تثبیت جایگاه مهندسان بهره برد زیرا تا به حال سازمان نظام مهندسی ساختمان را جزئی از بدنه یک مجموعه میدانستند و کارکرد سازمان در افکار عمومی هم در این مسیر رقم میخورد در حالیکه حتی بدنه سازمان ارکان کاملا مستقلی دارد، و تلاش بر این بوده در راستای اهداف کلان کشور انجام وظیفه کند.
رمضانی با عنوان اینکه مسئولان حاکمیتی و سازمانهای مردم نهاد در حال تقویت پایگاه های مردمی خود هستند، اظهار داشت: این امر میتواند نقطه قوتی برای سازمان باشد زیرا سازمان با جمعیت پانصد هزار نفری در کشور کار میکند و که میتواند خدماتی را به مردم ارائه کند که ماندگار است.
این مقام مسئول با تاکید بر اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان بطور مستقیم با آسایش و کیفیت زندگی مردم در ارتباط است، افزود: لازمه تحقق این مهم اعتقاد و اعتماد مهندسان است چرا که سازمان نظام مهندسی خودگردان بوده و توانمند است و بدون وابستگی به اعتبارات دولتی سعی میکند اهداف قانونی خود را دنبال کند.
عالی ترین مقام ناظر بر ساخت بنا در استان با عنوان اینکه اعضای سازمان خود را جزئی از مردم میدانند و برای خدمت رسانی به مردم بسیار موثر عمل کرده اند افزود: به نحویکه وجود سازمان نظام مهندسی بسیاری از نیازهای مردم را مرتفع کرده است.
رمضانی مطرح کرد: امروز نیاز به همدلی و اعتماد داریم تا بتوانیم در راستای استقلال سازمان که نقطه عطفی در جامعه است قدم های مؤثری برداریم و اعتلای مهندسی را در دستور کار قرار دهیم.
در ادامه و بعد از انتخاب هیأت رئیسه مهندس کلابی خزانه دار سازمان نسبت به ارائه گزارش مالی و بندهای پیشنهادی درآمد و هزینه سال نود و هفت سازمان اقدام نمودند .
در پایان، بودجه سال نود و هفت و سایر پیشنهادات هیأت مدیره براساس دستور نشست مجمع با اکثریت قاطع به تصویب مجمع عمومی سازمان استان رسید.
این مجمع از ساعت ۱۸:۳۰ شروع و تا ساعت ۲۱:۳۰ ادامه داشت.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

خرید اینترنتی کتاب مباحث آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۶
1000 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0