برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مجمع عمومی عادی سازمان با دستور نشست:

برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

ارائه گزارش عملکرد سالانه هیأت مدیره ، بررسی و تصویب تراز مالی سال نود و پنج روز شنبه نهم دی ماه در سالن اجتماعات مؤسسه فرهنگی ، ورزشی ایثار (بنیاد شهید) برگزار گردید.

کد خبر: 961010005 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ دی ۹۶ - ۸:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی، ارائه گزارش عملکرد سالانه هیأت مدیره ، بررسی و تصویب تراز مالی سال نود و پنج روز شنبه نهم دی ماه در سالن اجتماعات مؤسسه فرهنگی ، ورزشی ایثار (بنیاد شهید) برگزار گردید.برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان خراسان شمالی

این مجمع با تلاوت آیاتی از قرآن کریم و هم چنین گرامیداشت روز بصیرت توسط رئیس سازمان شروع شد و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی ضمن ارائه گزارش عملکرد سالانه هیأت مدیره و تشکر از عضوهای حاضر در نشست از کلیه اعضا خواست تا با حضور پر رنگتر و شرکت در نشست های مجمع عمومی حامی سازمان باشند.
در ادامه بعد از انتخاب هیئت رئیسه مجمع از طرف حاضران، محمد باقر کلابی خزانه دار سازمان، گزارش خود را در مورد تراز مالی سال نود و پنج و درآمدها و هزینه ها ارائه دادند و در ادامه تعدادی از عضو های حاضر در مجمع به بیان نظرات و سوالات خود در مورد گزارش ارائه شده پرداختند.

برگزاری مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

سپس یکی از بازرسان سازمان به نمایندگی، بعد از تأیید تراز مالی سال نود و پنج و ارائه توضیحات به پرسش ها و ابهامات عضو های حاضر پاسخ گفتند.
در انتهای نشست، تراز مالی سال نود و پنج با اکثریت آرا به تصویب اعضا رسید. این مجمع از ساعت ۱۷:۳۰ شروع و تا ساعت ۱۹:۳۰ ادامه داشت

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی شهریور ۹۵

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ دی ۹۶
1328 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0