برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مدیرکل راه و شهرسازی استان خراسان شمالی

برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، یازدهم مهر در خراسان شمالی

علی رضا مصطفی‌زاده _ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی و ریاست دستگاه نظارت بر پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از برگزاری این دوره انتخابات در روز ۴ شنبه یازدهم مهر نود و هفت در استان خبر داد.

کد خبر: 970710025 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷ - ۷:۴۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،علی رضا مصطفی‌زاده _ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی و ریاست دستگاه نظارت بر پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان از برگزاری این دوره انتخابات در روز ۴ شنبه یازدهم مهر نود و هفت در استان خبر داد.

برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان، یازدهم مهر در خراسان شمالی برگزار می گردد

علی رضا مصطفی زاده با اشاره به برگزاری پنجمین دوره انتخابات هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی در روز ۴ شنبه، یازدهم مهرماه نود و هفت در شهر بجنورد و چهار شهر استان، تصریح کرد: این دوره انتخابات که در کشور بعنوان هشتمین دوره و در خراسان شمالی با عنوان پنجمین دوره برگزار خواهد شد در محل دانشگاه‌ های پیام نور شهرهای بجنورد، شیروان، اسفراین، آشخانه و جاجرم می ‌باشد.
مصطفی زاده به تعداد نامزدهای انتخابات پنجمین دوره اشاره کرد و ادامه داد: در این دوره انتخابات سی و یک نفر نامزد واجد شرایط ثبت نام نمودند که بعد از بررسی صلاحیت و بعضاً استعفا این تعداد به بیست و پنج نفر در رشته های عمران، معماری، تأسیسات برقی و تأسیسات مکانیکی رسید.

برگزاری انتخابات هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان

قابل ذکر است سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی دارای سه هزار و نهصد و دوازده عضو دارای پروانه اشتغال و فاقد پروانه اشتغال در هفت رشته اصلی معماری، عمران، تأسیسات برقی، تأسیسات مکانیکی، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک می‌ باشد.

منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مهر ۹۷
1037 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0