برگزاری آیین روز معمار در استان گیلان بزرگداشت روز معمار

برگزاری آیین روز معمار در استان گیلان

آیین بزرگداشت روز معمار با حضور تعدادي از اعضا در سالن اجتماعات سازمان برگزار گردید. در اين آیین، مهرداد کاظمي، نايب رئيس اول سازمان به وجود بيش از سه هزار مهندس معماري در گيلان اشاره کرد و اين مورد را فرصت طلايي براي بهبود معماري استان قلمداد نمود.

کد خبر: 980206001 تاریخ انتشار: جمعه ۶ اردیبهشت ۹۸ - ۱:۰۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری از مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،آیین بزرگداشت روز معمار با حضور تعدادي از اعضا در سالن اجتماعات سازمان برگزار گردید. در اين آیین، مهرداد کاظمي، نايب رئيس اول سازمان به وجود بيش از سه هزار مهندس معماري در گيلان اشاره کرد و اين مورد را فرصت طلايي براي بهبود معماري استان قلمداد نمود.

برگزاری آیین روز معمار در استان گیلان

برگزاری آیین روز معمار در استان گیلان

برگزاری آیین روز معمار  در استان گیلان

در ادامه وحيد قباديان، عضو هيات علمي دانشکده هنر و معماري دانشگاه آزاد اسلامي واحد تهران، به بررسي تطبيقي معماري و بافت شهرهاي سواحل شمال کشور با برخي از شهرهاي اروپايي از جمله رم، آمستردام و … پرداخت و به ضرورت توجه به معماري دوران قاجار و بعد از آن اشاره نمود.
محمد مهدي رئيس سميعي، عضو هيات علمي دانشگاه گيلان هم، در مورد اصول معماري بومي گيلان و لزوم توجه به کاربرد آن در معماري معاصر استان صحبت کرد و الگوهاي بهينه سازي معماري روستايي جلگه گيلان را تشريح کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات سازمان نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ اردیبهشت ۹۸
502 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0