برگزاری آیین تودیع و معارفه بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران فرشیدرضا حقیقی

برگزاری آیین تودیع و معارفه بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

آیین تودیع و معارفه بازرسان سازمان در سیزدهمین نشست هیأت مدیره با حضور اعضای هیأت مدیره و رئیس مجمع عمومی در تاریخ بیست و هفتم بهمن در محل سازمان برگزار شد.

کد خبر: 971128015 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۸ بهمن ۹۷ - ۵:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،آیین تودیع و معارفه بازرسان سازمان در سیزدهمین نشست هیأت مدیره با حضور اعضای هیأت مدیره و رئیس مجمع عمومی در تاریخ بیست و هفتم بهمن در محل سازمان برگزار شد.

برگزاری آیین تودیع و معارفه بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

برگزاری آیین تودیع و معارفه بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

آیین تودیع و معارفه بازرسان سازمان نظام  مهندسی ساختمان استان مازندران برگزار گردید

در این نشست، ریاست سازمان استان مازندران، ضمن تبریک به بازرسان منتخب مجمع عمومی، از زحمات و همکاریهای بازرسان پیشین تشکر و قدردانی کرد.
فرشیدرضا حقیقی با اشاره به ۲۷۹۷ رای صحیح ماخوذه و مشارکت اعضای محترم سازمان در مجمع عمومی فوق العاده نوبت دوم، اظهار امیدواری کرد که بازرسان کنونی سازمان در چارچوب قانون به وظایف خود عمل کرده و بدون هرگونه ملاحظه ای مشکلات را به هیأت مدیره تذکر داده تا در رسیدن به اهداف عالی سازمان موثر باشند.
وی با اشاره به اینکه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران از نخستین استانهایی بوده که طبق شیوه نامه جدید تشکیل و اداره مجمع عمومی، انتخابات را برگزار کرده و با وجود نقصهای این شیوه نامه و مشکل ضیق وقت در فرآیند رای گیری، بیان کرد: هیأت مدیره سازمان با برنامه ریزی دقیق و حتی برگزاری مانور در روز قبل از انتخابات و با انتخابات رایانه ای سعی بر سرعت بخشیدن به روند رأی گیری داشته تا در بازه زمانی نود دقیقه انتخابات به نحو احسن برگزار گردد.
حقیقی با اشاره به انتخاب سالن اجتماعات هلال احمر ساری ادامه داد: به دلیل وجود سالن جنبی فضای قابل قبول این سالن، بهترین گزینه موجود بوده است.

برگزاری آیین تودیع و معارفه بازرسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

سرکاری، ریاست مجمع عمومی با عرض تبریک به بازرسان جدید، به نقش بازرسان در هیأت مدیره اشاره داشت و افزود: بازرسان سازمان کارنامه قابل قبول و راه گشا و کمک حال هیأت مدیره بوده اند که امید است با رصد عملکرد آن ها، با جدیت و پشتکار در طول این مسیر نتیجه بهتری برای هدایت جامعه مهندسی داشته باشیم.
در ادامه بازرسان پیشین و کنونی سازمان نیز نظرات خود را بیان داشته و آمادگی همیشگی خود را در جهت همکاری با هیأت مدیره سازمان و تلاش برای حفظ حقوق مهندسان و پیشبرد اهداف سازمان اعلام کردند.
در خاتمه آیین، ضمن تقدیر از ابراهیم قریشی طیبی، یاسر بهارفر و سید مصطفی حسینی بازرسان دوره قبل؛ مجتبی کمالی، رامین فرشیدفر و ذبیح اله تیمورزاده بعنوان بازرسان اصلی و شکرالله پور بعنوان بازرس علی البدل معارفه شدند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (نظارت)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ بهمن ۹۷
648 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0