برگزاری آموزش همگانی سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت گاز استان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

برگزاری آموزش همگانی سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت گاز استان یزد

در دیدار فرشید - ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و مهندس میدانشاهی مدیرعامل جدید شرکت گاز استان راههای گسترش همکاری طرفین در زمینه های اجرا و نظارت گاز و ترویج فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز مورد بررسی قرار گرفت.

کد خبر: 970331020 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ خرداد ۹۷ - ۱:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،  در دیدار فرشید – ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و مهندس میدانشاهی مدیرعامل جدید شرکت گاز استان راههای گسترش همکاری طرفین در زمینه های اجرا و نظارت گاز و ترویج فرهنگ ایمنی و مصرف بهینه گاز مورد بررسی قرار گرفت.

برگزاری آموزش همگانی سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت گاز استان

برگزاری آموزش همگانی سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت گاز استان

سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت گاز  استان یزد برنامه های مشترک آموزش همگانی برگزار میکنند

 

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این جلسه با تبریک انتصاب مدیرعامل جدید شرکت گاز استان، نظارت این سازمان بر اجرای شبکه های گاز واحدهای مسکونی، مجتمعهای آپارتمانی و واحدهای اداری و تجاری و شبکه گاز یک چهارم صنعتی را موفق ارزیابی کرد و آمادگی این سازمان با همکاری شرکت گاز استان برای نظارت بر شبکه گاز دو پوندی و شصت پوندی را ابراز داشت.
میدانشاهی هم با مهم خواندن رابطه کاری و تعامل طرفین در جهت کاهش خسارات و تلفات ناشی از حوادث گاز، اظهار داشت: آموزشهای عمومی بویژه در روستاها و مناطقی که به تازگی به شبکه گاز متصل شده یا میشوند، از اولویتهای شرکت گاز استان یزد است و در این زمینه مایل است از مساعدتهای مهندسان پیشکسوت و با تجربه عضو سازمان استفاده نماید.

برگزاری آموزش همگانی سازمان نظام مهندسی ساختمان و شرکت گاز استان

در ادامه این جلسه، طرفین بر اهمیت برگزاری گردهمایی های آموزشی و بازآموزی مهندسان ناظر و مجری گاز و نیز رعایت مبحث بیست و دو مقررات ملی ساختمان و الزام به بازرسی شبکه های گاز ساختمانها در زمان نقل و انتقالات تاکید کردند.

منبع : یزد فردا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تاریخ انتخابات نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ خرداد ۹۷
1009 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0