نشریه سازمان، ویترین تمامی فعالیت های نظام مهندسی ساختمان ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

نشریه سازمان، ویترین تمامی فعالیت های نظام مهندسی ساختمان

نخستین جشنواره ملی نشریات صنعت ساختمان در دی ماه امسال برگزار گردید و نشریات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین موفق به کسب رتبه های اول و سوم این جشنواره شد. به همین منظور در آیین تجلیل از اعضای کمیسیون انتشارات که مورخ سوم بهمن ماه نود و هفت برگزار گردید.

کد خبر: 971104017 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ بهمن ۹۷ - ۴:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان  نظام مهندسی ساختمان قز وین،نخستین جشنواره ملی نشریات صنعت ساختمان در دی ماه امسال برگزار گردید و نشریات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین موفق به کسب رتبه های اول و سوم این جشنواره شد. به همین منظور در آیین تجلیل از اعضای کمیسیون انتشارات که مورخ سوم بهمن ماه نود و هفت برگزار گردید.

نشریه سازمان، ویترین تمامی فعالیت های نظام مهندسی ساختمان

نشریه سازمان، ویترین تمامی فعالیت های نظام مهندسی ساختمان

آیین تجلیل از اعضای کمیسیون انتشارات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ضمن تشکر از فعالیت‌ های اعضای این کمیسیون گفت: زمانی که در جشنواره ها و گردهمایی های ملی نام استان قزوین علی الخصوص سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین مطرح می ‌گردد احساس غرور و افتخار می ‌کنیم.
مجابی با عنوان ضرورت فعالیت های اجتماعی، گفت: معرفی فعالیت های اجتماعی، فنی و تخصصی نهادهای اجتماعی از الزامات سازمان است خصوصا نهادی همچون سازمان نظام مهندسی ساختمان که می تواند موثر باشد و فعالیت های خود را به عموم مردم و جامعه معرفی کند. بهمین منظور باید نگاه ویژه ای به نشریات سازمانی داشت.

مجابی، نشریه سازمان را ویترین تمامی فعالیت‌ های نظام مهندسی ساختمان عنوان کرد و گفت: سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین در حوزه اجتماعی فعالیت های بسیاری داشته که خیلی ارزشمند و قابل تقدیر است که نمونه ان نشریه مهندسی ساختمان است که یکی از پل ‌های ارتباطی سازمان و جامعه است.

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ادامه داد: کسب چنین مقام‌ هایی برای نشریه و سازمان نتیجه کار گروهی است و کمیسیون انتشارات سازمان از این منظر که فعالیت ها و خروجی آن باید در سازمان و حتی جامعه نمود پیدا کند از کمیسیونهای ویژه و خاص سازمان است که باید اعضای آن از یک تجربه خاصی برخوردار بوده و باید نگاه ویژه ای هم به فعالیت ها و اهداف آن داشت.

نشریه سازمان، ویترین تمامی فعالیت های نظام مهندسی ساختمان

وی در خاتمه خاطر نشان کرد:

ارتقا جایگاه و شان مهندسی جزو رسالتهای ماست و از مباحثی است که باید به آن توجه گردد و ان شالله با برنامه‌ریزی‌ به این اهداف هم برسیم.

قابل ذکر است در آغاز نشست، اعضای کمیسیون انتشارات به بیان نظرات و همچنین فعالیت‌ های این کمیسیون در طول دوره تصدی خود پرداختند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ بهمن ۹۷
624 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0