نامه عباس آخوندی

مخالفت با تعویق انتخابات هیات مدیره های سازمان نظام مهندسی ساختمان

عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، در پاسخ به نامه روز گذشته محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، در مورد توصیه شخص رئیس جمهور به تعویق انتخابات، با این مساله مخالفت کرد.

کد خبر: 970702020 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ مهر ۹۷ - ۸:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،عباس آخوندی، وزیر راه و شهرسازی، در پاسخ به نامه روز گذشته محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور، در مورد توصیه شخص رئیس جمهور به تعویق انتخابات، با این مساله مخالفت کرد.

مخالفت با تعویق انتخابات هیات مدیره های سازمان  نظام مهندسی ساختمان

جناب آقای دکتر واعظی
رئیس محترم دفتر رئیس جمهور
با سلام و احترام
بازگشت به نامه ۸۵۱۵۶ مورخ ۳۱ /۶/۱۳۹۷ متضمن پی نوشت مقام محترم ریاست جمهور و نامه پیوست آن، به استحضار می رساند:
فرآیند، ترتیب و نحوه برگزاری انتخابات هیات مدیره های سازمان های نظام مهندسی ساختمان استان ها و از جمله مهلت های قانونی برگزاری آن در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصوب ۱۳۷۴ و آیین نامه اجرایی آن مصوب ۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن به طور کامل و دقیق احصا شده و در هفت دوره انتخابات قبل و دوره جاری ملاک عمل بوده و می باشد، مورد پیشنهادی آقای مهندس ترکان خلاف  قانونی و غیر قابل اقدام است. بنابراین، تاخیر به طور قانونی امکان پذیر نیست و مطابق برنامه زمانی آن اقدام و رای گیری در راستای اجرای قانون در استان های مختلف از پنجم تا سیزدهم مهرماه سال جاری انجام خواهد شد.
نامه جناب ترکان با حواشی زیادی همراه است.

از جمله انتصاب رفتار غیر حرفه ای به وزارت راه و شهرسازی، احتمال رد صلاحیت مهندسان مخالف با این رفتارها توسط این وزارتخانه و در نتیجه بی اعتمادی مهندسان به دولت تدبیر و امید. باید عرض کنم که واقعا متاسفم که ایشان پناهگاه گروهی متخلف، زیرپا گذارنده اخلاق و اصول حرفه ای مهندسی، امضا  فروشی وحیف کننده اموال مردم شده اند که بی محابا پیشنهاد اقدام غیرقانونی به رئیس جمهوری می دهند. وزارت راه و شهرسازی مطابق قانون نظارت کلی بر انتخابات دارد و انتخابات  توسط هیئت های اجرایی و هیئت های نظارت برگزار و نظارت می شود.اگر مهندسان به دولت بی اعتماد شوند، ناشی از حمایت ایشان و کسان دیگر در بدنه دولت است که عملا از امضا فروشی، شهر فروش،  عدم کنترل ساختمان و بی قانونی حمایت می کند می باشد. مهندسان خواستار سلامت و اصلاح، بزرگترین پشتوانه وزارتخانه و دولت هستند
عباس آخوندی
وزیر

مخالفت با تعویق انتخابات هیات مدیره های سازمان نظام مهندسی ساختمان

مخالفت با تعویق انتخابات هیات مدیره های سازمان نظام مهندسی ساختمان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مهر ۹۷
1400 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0