گشایش نمایشگاه تخصصی ماشینها و ادوات کشاورزی در بشرویه نمایشگاه تخصصی ماشینها و ادوات کشاورزی

گشایش نمایشگاه تخصصی ماشینها و ادوات کشاورزی در بشرویه

دومین نمایشگاه تخصصی ماشینها و ادوات کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته در شهرستان بشرویه شروع بکار کرد.

کد خبر: 960914016 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۴ آذر ۹۶ - ۳:۴۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،  دومین نمایشگاه تخصصی ماشینها و ادوات کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته در شهرستان بشرویه شروع بکار کرد.گشایش نمایشگاه تخصصی ماشینها و ادوات کشاورزی در بشرویه

گشایش نمایشگاه تخصصی ماشینها و ادوات کشاورزی در بشرویه

گشایش نمایشگاه تخصصی ماشینها و ادوات کشاورزی در بشرویه

گشایش نمایشگاه تخصصی ماشینها و ادوات کشاورزی  در بشرویه

مسئول نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بشرویه روز ۳ شنبه در حاشیه این نمایشگاه بیان کرد: این نمایشگاه با سعی نمایندگی نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی بشرویه، شرکت افق فردای بشرویه و شرکت تعاونی روستایی اسلام برپا گردیده است.
مجتبی آفاقی گفت: در این نمایشگاه شرکت هایی از استانهای خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان و البرز حضور دارند.
آقایی ادامه داد: این نمایشگاه در قالب بیست غرفه برپا شده و انواع ماشین آلات و ادوات کشاورزی بویژه در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی و هم چنین نهاده های کشاورزی بمعرض نمایش درآمده است.
وی افزود: برپایی نمایشگاه ادوات کشاورزی سبب آشنایی کشاورزان با ماشینهای کشاورزی جدید و در نتیجه تغییر الگوها و روشهای کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی از سنتی به صنعتی و مکانیزه میشود.
آقایی، بشرویه را دارای ظرفیتهای بالایی در زمینه کشاورزی معرفی کرد و عنوان داشت: برپایی این نمایشگاه سبب شناساندن بیشتر استعدادهای منطقه در زمینه کشاورزی و دامپروری میشود.
وی اظهار داشت: برپایی این قبیل نمایشگاهها میتواند کمک درخور توجهی به جذب سرمایه گذاران در حوزه کشاورزی داشته باشد زیرا نبود صنایع تبدیلی و تکمیلی در حوزه کشاورزی و دامپروری یکی کمبودهای مهم این حوزه در بشرویه است.

گشایش نمایشگاه تخصصی ماشینها و ادوات کشاورزی در بشرویه


مسئول نمایندگی نظام مهندسی کشاورزی بشرویه تصریح کرد: آشنایی و برقراری ارتباط با فعالان عرصه کشاورزی در خارج از شهرستان و حتی استان سبب بوجود آمدن چرخه ای فعالیتهای بازاریابی، فروش و حتی صادرات محصولات کشاورزی و در نتیجه شکوفایی اقتصاد کشاورزی منطقه میشود.
آقایی مطرح کرد: بروز خشکسالیهای اخیر، ابتلای مزارع کشاورزی به آفتهای متعدد و کمبود منابع آبی تا به حال خسارت زیادی را متحمل بخش کشاورزی منطقه بشرویه کرده و امیدوار هستیم با برپایی این نمایشگاه شاهد تحولی نوین در عرصه کشاورزی شهرستان بشرویه باشیم.
دومین نمایشگاه تخصصی ماشینها و ادوات کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته تا شانزدهم آذر از ساعت پانزده تا بیست و یک در محل سالنهای نمایشگاهی شرکت اسلام بشرویه پذیرای حضور علاقمندان است.
شهر بشرویه در سیصد کیلومتری شمالغرب بیرجند مرکز خراسان جنوبی قرار دارد
منبع : ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی چهارمحالوبختیاری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آذر ۹۶
1734 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0