گشایش نمایشگاه سراسری کشاورزی در بجنورد ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی

گشایش نمایشگاه سراسری کشاورزی در بجنورد

دهمین نمایشگاه سراسری کشاورزی و صنایع وابسته آن، عصر 3 ‌شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بجنورد با حضور شصت و نه شرکت خارجی و داخلی گشایش یافت.

کد خبر: 191113008 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ آبان ۹۸ - ۱۰:۵۶ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،دهمین نمایشگاه سراسری کشاورزی و صنایع وابسته آن، عصر ۳ ‌شنبه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بجنورد با حضور شصت و نه شرکت خارجی و داخلی گشایش یافت.

گشایش نمایشگاه سراسری کشاورزی در بجنورد

گشایش نمایشگاه سراسری کشاورزی در بجنورد

نمایشگاه سراسری کشاورزی در  بجنورد گشایش یافت

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان خراسان شمالی در حاشیه گشایش این نمایشگاه، بیان کرد: این نمایشگاه مشتمل بر صد و یک غرفه در هزار و سیصد مترمربع فضای مفید نمایشگاهی برپا شده که تا بیست و چهارم آبان ماه برای بازدید علاقمندان دایر است.

حسن نامجو،  هدف از برپایی این ‌نمایشگاه را آشنا کردن بهره برداران بخش کشاورزی با سامانه های نوین و فناوری‌های نوین، انتقال دانش و فناوری، معرفی شرکت‌های فعال در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته و بازاریابی برای تولیدات آن ها اعلام کرد.

نامجو ادامه داد: این نمایشگاه با حضور شرکت‌هایی از کشور ترکیه و نیز استان‌های خراسان شمالی، رضوی، جنوبی، تهران، مازندران، فارس، کرمان، یزد، گلستان، همدان و اصفهان برپا شده است.

رییس سازمان استان افزود: شرکت کنندگان از کشور ترکیه در این نمایشگاه ادوات مورد نیاز سامانه آبیاری نوین را به نمایش گذاشته اند.

نامجو ادامه داد: در نمایشگاه امسال ادوات کشاورزی، ماشین آلات، سامانه های آبیاری نوین و تحت فشار از قبیل لوازم، لوله و فیلتراسیون و پمپ و هر آن چه در بحث آبیاری نوین مورد نیاز است در معرض دید علاقمندان قرار گرفته و انواعی از صنایع کشاورزی در بخش‌های مختلف تولیدات زراعی، باغی، دامی، صنایع دستی و سایر موارد به نمایش درآمده است.

وی تصریح کرد: پنجاه غرفه این نمایشگاه توسط سی و یک شرکت در حوزه آبیاری نوین، شش غرفه در حوزه ادوات کشاورزی، شانزده غرفه در حوزه دام و طیور و ۵ غرفه نیز در حوزه صنایع غذایی، شش غرفه در بخش نهاده های کشاورزی، ۷ غرفه نیز توسط شرکت‌های گل‌خانه‌ای برپا شده است.

گشایش نمایشگاه سراسری کشاورزی در بجنورد

وی ادامه داد: ۸ سازمان و اداره نیز با یازده غرفه ویژه از ادارات و مجموعه های تخصصی در این رویداد حضور دارند.

نمایشگاه سراسری کشاورزی و صنایع وابسته و دام و طیور تا بیست و چهارم آبان ماه در بجنورد برپا خواهد بود.

خراسان شمالی با جمعیت بیش از هشتصد و شصت و سه هزار نفر سیصد و چهل و چهار  هزار هکتار عرصه کشاورزی دارد که از این سطح سیصد هزار هکتار کشتزار است و بیش از هشتاد هزار بهره بردار بخش کشاورزی در این حوزه فعالیت می‌کنند؛  این استان بیش ترین شاغل در بخش کشاورزی را دارد.

منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ آبان ۹۸
10168 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0