افتتاح مرکز تحقیقات انرژی دانشگاه آزاد اردبیل ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل

افتتاح مرکز تحقیقات انرژی دانشگاه آزاد اردبیل

مرکز تحقیقات انرژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل روز شنبه با حضور استادان دانشگاه، متخصصان حوزه انرژی و سازمان نظام مهندسی ساختمان شروع بکار کرد .

کد خبر: 970918002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷ - ۹:۱۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مرکز تحقیقات انرژی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل روز شنبه با حضور استادان دانشگاه، متخصصان حوزه انرژی و سازمان نظام مهندسی ساختمان شروع بکار کرد .

افتتاح مرکز تحقیقات انرژی دانشگاه آزاد اردبیل

افتتاح مرکز تحقیقات انرژی دانشگاه آزاد اردبیل

مرکز تحقیقات انرژی دانشگاه  آزاد اردبیل افتتاح گردید

اسحق رسولی – ریاست دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در حاشیه این افتتاح اظهار داشت: برای راه اندازی مرکز تحقیقات انرژی از ۱ سال گذشته پیگیریهای لازم انجام شد و امروز شاهد افتتاح این مرکز در دانشگاه ازاد اسلامی اردبیل هستیم .
رسولی ادامه داد:

با توجه به وجود ظرفیتهای بالقوه علمی و همچنین قابلیتهای اقلیمی و منطقه ای، ایجاد مرکز تحقیقات انرژی در استان اردبیل در دستور کار دانشگاه آزاد قرار گرفت و بعد از پیگیریهای مستمر و طولانی مجوز راه اندازی این مرکز در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد در شهریور ماه امسال صادر گردید .
وی افزود:

سیاست دانشگاه آزاد از راه اندازی این مرکز ورود به موضوعات راهبردی کشور و توسعه پایدار وابسته به انرژی است .
رسولی تصریح کرد:

همه هجمه های دشمن به ایران ناشی از وجود امکانات و ذخایر انرژی است و برای این که جلوی این هجمه ها گرفته شود باید از این انرژی به نحو احسن استفاده گردد.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: این مرکز مکان خوبی برای تحقیقات کاربردی است و دستگاههای اجرایی استان میتوانند نیاز های تحقیقاتی را در این مرکز تامین کنند .

افتتاح مرکز تحقیقات انرژی دانشگاه آزاد اردبیل

وی خاطر نشان ساخت:

همچنین با فعالیت این مرکز استان اردبیل میتواند در تحقیقات علمی و راهبردی و در تراز ملی و بین المللی پیش قدم گردد.
فرهنگ سازی استفاده از انرژیهای تجدید پذیر، شناسایی ظرفیتهای استان اردبیل در زمینه انرژیهای تجدید پذیر، ترویج راهکار های بهینه سازی و صرفه جویی در مصرف انرژی، اجرای پروژه های انرژی در سطح استانی و ملی، بومی سازی با سازمانهای مختلف دولتی و خصوصی شهر کهای صنعتی و شهرداریها و استفاده از ظرفیت کشاورزی از جمله راهبردهای کلی مرکز تحقیقات انرژی است.
منبع: ایرنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی برق pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آذر ۹۷
916 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0