برگزاری مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی

برگزاری مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان

این آیین، عصر امروز با حضور نجفی دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسین‌زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر اصفهان، عسکری رئیس سازمان، مسئولان نمایشگاه بین المللی اصفهان، مدیران شهری و استانی و فعالان و کارشناسان صنعت ساختمان برگزار شد.

کد خبر: 191012002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ مهر ۹۸ - ۹:۳۱ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان،این آیین، عصر امروز با حضور نجفی دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت، حسین‌زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، ریاست و اعضای محترم شورای اسلامی شهر اصفهان، عسکری رئیس سازمان، مسئولان نمایشگاه بین المللی اصفهان، مدیران شهری و استانی و فعالان و کارشناسان صنعت ساختمان برگزار شد.

برگزاری مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان

برگزاری مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان

مراسم افتتاح بیست و دومین  نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان برگزار شد.

عسکری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان طبق وظایف خود در برپایی نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان ایفای نقش کرده است.

با بهره‌برداری از نمایشگاه بزرگ اصفهان، آرزوی همیشگی ما برای ساخت یک نمایشگاه بزرگ و با استانداردهای روز جهانی، بزودی محقق می‌گردد.

یارمحمدیان، مدیرعامل نمایشگاه اصفهان در مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان گفت: بیش از صد و سی شرکت از استان‌ های مختلف در این نمایشگاه حضور دارند و توانایی ‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

برای نخستین بار این نوید را به مردم می‌دهم که سال آینده نمایشگاه جامع ساختمان اصفهان، در محل جدید نمایشگاه بین‌المللی استان برپا خواهد شد.

با وجود شرایط خیلی سخت اقتصادی، نمایشگاه‌ ها با کیفیت و کمیت بسیار مطلوبی در حال برگزاری هستند که نشان از اهمیت این صنعت در عرصه‌های اقتصادی هستیم.

نصر اصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: صنعت ساختمان تاثیر بسیاری در اشتغال‌زایی دارد؛ نمایشگاه میتواند به این صنعت رونق ببخشد و رونق بیشتر سبب اشتغال‌زایی گسترده‌تر خواهد شد.

حسین زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی افزود: هر اقدامی که در جهت معرفی پتانسیلهای صنعت ساختمان و صنایع وابسته صورت گیرد، سبب رونق بیش تری در این عرصه خواهد شد؛ برگزاری نمایشگاه ساختمان در این زمینه می ‌تواند ایجاد رونق در این صنعت را تسریع کند.

حمایت همه جانبه مدیران شهری اصفهان در ساخت و تکمیل نمایشگاه بزرگ اصفهان، سبب بر جای گذاری یک اثر ماندگار و افتخاری بی نظیر برای صنعت نمایشگاهی کشور می گردد.

سالانه ششصد عنوان نمایشگاهی در کشور برگزار می‌گردد که از این میزان پنجاه و هشت عنوان نمایشگاهی به اصفهان اختصاص دارد.

نجفی، دستیار ویژه وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان گفت: برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان میتواند ارتباط تولید را با تجار و بازرگانان برقرار کند تا شاهد بهبود وضعیت این صنعت در سطح کشور باشیم‌.

مدیریت نمایشگاه اصفهان در اختیار افراد توانمند و جهادی قرار گرفته که اعتقاد دارند “ما میتوانیم”. این تفکر سبب شده نمایشگاه اصفهان در زمان بحران اقتصادی عملکرد بسیار خوبی داشته باشد.

از شما دعوت می شود از بیست و دومین نمایشگاه صنعت ساختمان که از تاریخ هجدهم لغایت بیست و یکم مهرماه نود و هشت از ساعت شانزده الی بیست و دو دایر است، دیدن نمایید.

برگزاری مراسم افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان

اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با ارایه کارت عضویت، می‌توانند بصورت رایگان از این نمایشگاه بازدید کنند.

گردهمایی هاى جانبى نمايشگاه صنعت ساختمان

سالن سمينارهاى شركت نمايشگاههاى اصفهان (پل شهرستان)

جمعه مورخ نوزدهم مهر ساعت هجده عنوان همايش:

آشنايى با فناورىهاى خانه هوشمند

شنبه مورخ بیستم مهر ساعت هجده

همايش تبليغات و بازاريابى اثربخش در صنعت ساختمان

يك شنبه مورخ بیست و یکم مهر

همايش آشنايى با تجهيزات اندازه گيرى مورد نياز در مميزى انرژى

ساعت ١٨:٣٠ (رشته هاى مكانيك و معمارى)

ساعت ٢٠:١٥ (رشته برق)

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی عمران (اجرا)

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ مهر ۹۸
553 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0