بازدید یک روزه رئیس سازمان ساختمان استان یزد از شهرستان خاتم سالاری

بازدید یک روزه رئیس سازمان ساختمان استان یزد از شهرستان خاتم

ریاست سازمان در سفر یک روزه به شهرستان خاتم، که مدیر واحد فنی و‌ مشارکت‌های حرفه ای سازمان وی را همراهی میکرد، ضمن بازدید از دفتر نمایندگی این شهرستان، در نشست مسئولان ارشد شهرستان در مورد مسائل ساخت و ساز شرکت کرد.

کد خبر: 190822010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۱ مرداد ۹۸ - ۶:۰۹ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،ریاست سازمان در سفر یک روزه به شهرستان خاتم، که مدیر واحد فنی و‌ مشارکت‌های حرفه ای سازمان وی را همراهی میکرد، ضمن بازدید از دفتر نمایندگی این شهرستان، در نشست مسئولان ارشد شهرستان در مورد مسائل ساخت و ساز شرکت کرد.

بازدید یک روزه رئیس سازمان ساختمان استان یزد از شهرستان خاتم

بازدید یک روزه رئیس سازمان ساختمان استان یزد از شهرستان خاتم

بازدید یک روزه رئیس سازمان  ساختمان استان یزد از شهرستان خاتم

سالاری در بدو ورود، از محل دفتر نمایندگی شامل واحدهای خدمات مهندسی و نظارت گاز بازدید و از نزدیک از نحوه خدمات رسانی به مراجعین اطلاع یافت.

در ادامه، نشست تقویت همکاری دستگاههای شهرستان در مورد مسائل مربوط به ساخت وساز با حضور فرماندار خاتم و معاونین، شهردار هرات، ریاست شورای شهر هرات، عضو شورای شهر مروست، ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان و نماینده شرکت شهرک‌های صنعتی خاتم با محوریت سازمان نظام مهندسی ساختمان و در محل فرمانداری خاتم برگزار شد.

در ابتدای این نشست، ستوده مدیر دفتر نظام مهندسی خاتم گزارش کاملی در مورد میزان صدور پروانه ساخت از طرف دستگاه‌های مرجع صدور پروانه و نظارت عالیه ارائه کرد.

الزام صدور شناسنامه فنی و ملکی و نیز دفترچه اطلاعات ساختمان برای تمام ساختمانها، استفاده از ظرفیت طراحان و ناظران بومی منطقه در کلیه رشته ها برای ساخت و سازهای شهرک‌های صنعتی خاتم، مسائل مربوط به خرید یا ساخت ساختمان دفتر نمایندگی نظام مهندسی، همکاری بیش از پیش بنیاد مسکن در زمینه استفاده از خدمات مهندسی نظام مهندسی در مورد ارایه خدمات طراحی، صدور شناسنامه فنی و ملکی، نظارت و… از مهمترین مصوبات این نشست بود.

بازدید یک روزه رئیس سازمان ساختمان استان یزد از شهرستان خاتم

در خاتمه نشست نیز فرماندار خاتم ضمن مثبت ارزیابی کردن مباحث مطرح شده، برای همکاری تمامی دستگاه‌های ذی‌ربط با سازمان نظام مهندسی جهت بهره گیری شهروندان از ساختمان ایمن، قول مساعد داد.

سالاری، ریاست سازمان هم با اشاره به ظرفیت بسیار بالای شهرستان خاتم و استعداد رشد بسیار خوب با استفاده از مهندسان خوش ذوق تعاملات دفتر نمایندگی را مثبت ارزیابی کرده و خواستار پی گیری موارد مطرح شده در این نشست شد.

قابل ذکر است در برنامه های این سفر نشست، با مهندسان عضو این دفتر نمایندگی نیز پیش بینی شده بود که به علت تاخیر در سایر برنامه ها مقرر شد دراولین فرصت توسط مدیر دفتر نمایندگی برنامه ریزی شود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ مرداد ۹۸
524 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0