بر پایی موکب نظام مهندسی ساختمان خوزستان درایام اربعین حسینی سیاوش جودکی مطرح کرد:

بر پایی موکب نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان درایام اربعین حسینی

ریاست نظام مهندسی ساختمان خرمشهر از برپایی موکب اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد.

کد خبر: 960818003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ آبان ۹۶ - ۹:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان ، ریاست نظام مهندسی ساختمان خرمشهر از برپایی موکب اربعین حسینی در مرز شلمچه خبر داد.بر پایی موکب نظام مهندسی ساختمان خوزستان درایام اربعین حسینی

بر پایی موکب نظام مهندسی ساختمان خوزستان درایام اربعین حسینی

بر پایی موکب نظام مهندسی ساختمان خوزستان درایام اربعین حسینی

بر پایی موکب نظام مهندسی ساختمان استان  خوزستان درایام اربعین حسینی

ریاست نظام مهندسی ساختمان  خرمشهر بیان کرد: نظام مهندسی ساختمان خرمشهر در راستای حمایت از راهپیمایی اربعین حسینی طی ۲ سال اخیر اقدام به برپایی موکب در مسیر پیاده روی اربعین در مرز شلمچه نموده است.
جودکی گفت: خدمات رسانی به زائرین از دهم آبان ماه شروع شده و تاپایان اربعین نیز ادامه دارد .
وی ضمن اشاره به موقعیت مکانی موکب نظام مهندسی خرمشهر در عمود دویست و شصت و شش عنوان کرد : با برپایی این موکب در این منطقه خدمات خوبی برای زائران با ایجاد فضای استراحت و پذیرایی ارائه می‌ شود .
ریاست نظام مهندسی خرمشهر افزود: روزانه بیست نفر از اعضاء دفتر نمایندگی خرمشهر در محل موکبها به عموم زائران خدمت رسانی میکنند و بسته های پذیرایی و اطعام حسینی در قالب عصرانه و شام توسط آن ها تهیه و بین زائران توزیع میشود .
وی با اشاره به این که مرز شلمچه تنها مرز عبور زائرین اتباع بیگانه است ، اظهار داشت: این گردهمایی اقتدار شیعه است که تک تک زائران در آن نقش دارند و باید از تمام سعی برای برگزاری با کیفیت آن استفاده گردد.

بر پایی موکب نظام مهندسی ساختمان خوزستان درایام اربعین حسینی


جودکی در خاتمه از پی گیری ریاست و اعضای هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان ، خیرین عضو نظام مهندسی خرمشهر و همه عزیزانی که با اهداء کمک ها و نذورات خود ، دفترنمایندگی خرمشهر را در راه اندازی هرچه شایسته تر آن موکب طبق جایگاه ویژه سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام) و انجام وظیفه یاری کردند تشکر و قدردانی به عمل آورد .
منبع : سازه نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آبان ۹۶
1354 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0