بروز تخلف در بدنه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و احتمال انحلال این سازمان بروز تخلف در بدنه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و احتمال انحلال این سازمان

بروز تخلف در بدنه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و احتمال انحلال این سازمان

بروز تخلف در بدنه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و احتمال انحلال این سازمان ، از طرف رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خبر داده شد

کد خبر: 020508001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۸ مرداد ۰۲ - ۹:۰۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بروز تخلف در بدنه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و احتمال انحلال این سازمان ، از طرف رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور خبر داده شد

بروز تخلف در بدنه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و احتمال انحلال این سازمان

بروز تخلف در بدنه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و احتمال انحلال این سازمان
تهدید انحلال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور از بروز تخلف در بدنه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و احتمال انحلال این سازمان خبر داد.
حمزه شکیب اظهار کرد: از سال ۹۲ که مالکان مکلف شدند مبلغی را برای انتخاب ناظر به سازمان نظام مهندسی استان تهران پرداخت کنند، شرایط سازمان متفاوت شد و اداره آن هم با مشکلاتی روبرو گردید.
شکیب با اشاره به تخلفات رخ‌داده در بدنه این سازمان اظهار داشت: افرادی در سازمان نظام مهندسی استان تهران نفوذ دارند که عضو هیئت مدیره نیستند اما نقش اساسی در اداره آن ایفا می‌کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با بیان اینکه سازمان استان تهران پنج هفته است که خروجی نداشته است، ادامه داد: تکلیف این است که سازمان‌های نظام مهندسی را رصد کنیم و اگر همین رویه ادامه پیدا کند قطعاً راهی جز اجرای ماده ۲۶ قانون نمی‌ماند و این ماده اجرایی می‌گردد.
در ماده ۲۶ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، انحلال سازمان‌های نظام مهندسی در صورت انحراف از اهداف سازمان، پیش‌بینی شده است.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۸ مرداد ۰۲
1797 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0