امنیت شغلی و امنیت حقوقی اعضا سازمان نظام مهندسی اولویت اول مهران سلطانی راد

امنیت شغلی و امنیت حقوقی اعضا سازمان نظام مهندسی اولویت اول سازمان است

در جلسه هم اندیشی با حضور سید محمدغرضی از بنیانگذاران سازمان نظام مهندسی کشور و مهران سلطانی راد از حضور سید محمد غرضی در این دوره از انتخابات ابراز خوشنودی کرد و اشاره داشت با حضور مجدد غرضی در سازمان با توجه به نگاه ارزشی و تکنولوژیک وی به طور قطع این حضور برای ارتقاء سطح کیفی سازمان، اعضا و کشور مفید است.

کد خبر: 970710027 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۰ مهر ۹۷ - ۸:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در جلسه هم اندیشی با حضور سید محمدغرضی از بنیانگذاران سازمان نظام مهندسی کشور و مهران سلطانی راد از حضور سید محمد غرضی در این دوره از انتخابات ابراز خوشنودی کرد و اشاره داشت با حضور مجدد غرضی در سازمان با توجه به نگاه ارزشی و تکنولوژیک وی به طور قطع این حضور برای ارتقاء سطح کیفی سازمان، اعضا و کشور مفید است.

امنیت شغلی و امنیت حقوقی اعضا سازمان نظام مهندسی اولویت اول

امنیت شغلی و امنیت حقوقی اعضا سازمان نظام مهندسی اولویت اول

امنیت شغلی و امنیت حقوقی اعضا سازمان  نظام مهندسی اولویت اول سازمان است

مهران سلطانی راد معتقد است امنیت شغلی و امنیت حقوقی اعضا سازمان نظام مهندسی اولویت اول سازمان است.
از آن جا که بخش قابل توجهی از اعضا در چند سال اخیر دغدغه امنیت شغلی دارند سازمان به عنوان پدر خانواده می بایستی در این مهم ورود کند، فرمول مشخص است وقتی یک بازار اشباع گردیده و یا در رکود چند ساله است میبایست روی بازار جدید و یا محصول و خدمات جدید تمرکز کرد، برای نمونه وقتی در بازار داخل در رکود هستیم باید از بازار منطقه بهره مند گردیم و جوانان تحصیل کرده را به سمت پروژه های کشورهای منطقه هدایت کنیم. ملاحظه میکنیم که در برخی از صنایع مانند حمل و نقل هوشمند درون شهری تحول خوبی در مدل کسب و کار ایجاد شده پس قطعا با بهره مندی از ایده های نوین کسب و کار و خلاقیت نسل جوان میتوانیم سرمایه گذاران صنعت را مشتاق و به حرکت درآوریم. در این ارتباط بر روی سایت  Soltanirad.ir طرحهای اولیه مدل شده که عزیزان علاقه مند میتوانند آن ها را بررسی و در صورت تمایل مشارکت داشته باشند.
در ارتباط با امنیت حقوقی اعضا، مهران سلطانی راد اظهار داشت: تعاملات خوبی میتوانیم با کانون وکلا داشته و با بهره مندی از مشاوره حقوقی وتخصصی به اعضا بر روی فرایند پیش گیرانه حقوقی تمرکز خواهیم کرد.

امنیت شغلی و امنیت حقوقی اعضا سازمان نظام مهندسی اولویت اول

وی در خاتمه جلسه خاطر نشان ساخت: برای تغییر و تحول ارزشی در سازمان باید حضور جدی داشته باشیم و مهندسان تاثیرگذار، مسئولیت پذیر، با برنامه و متعهد را حمایت کنیم.
در این جلسه صمیمی بر حضور منسجم اعضا سازمان نظام مهندسی به عنوان ارزشهای واقعی سازمان در انتخابات دوره هشتم سازمان نظام مهندسی کشور تاکید گردید.
منبع : اقتصاد آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مهر ۹۷
1063 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0