اخبار کوتاه ورزشی استان قم

تیم تیراندازی نظام‌مهندسی قم به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود

مدیر تیم تیراندازی نظام‌مهندسی ساختمان استان قم از مصاف این تیم در هفته ششم لیگ دسته اول با دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد.

کد خبر: 4088 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ دی ۹۵ - ۱۲:۰۳ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،مهدی احمدی  اظهار داشت: مجموعه نظام مهندسی ساختمان قم نخستین سال حضور خود را در لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور تجربه می‌کند و برای اولین بار استان قم شاهد حضور نماینده‌ای در سطح این مسابقات بود.تیم تیراندازی نظام‌مهندسی قم به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود

تیم تیراندازی نظام‌مهندسی قم به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود

تیم تیراندازی

تیم تیراندازی نظام مهندسی قم به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود

وی با اشاره به اینکه تیم استان قم از ابتدا باهدف صعود به لیگ برتر تشکیل‌شده است، عنوان کرد: باشگاه نظام مهندسی از ابتدا به‌کارگیری بازیکنان بومی را در دستور کار خود قرار داد و همین اتفاق باعث نتیجه دادن نیز شد و تنها نقاط ضعفمان را مجبورشیم دو تا سه بازیکن غیربومی جذب کنیم.

احمدی ادامه داد: خوشبختانه موفق شدیم گامی مؤثر در تیراندازی قم برداریم و بدون شکست در لیگ دسته اول، تیم را با استفاده بازیکنان بومی و کادر بومی راهی لیگ برتر کنیم که نشان‌دهنده ظرفیت بالای استان قم در این رشته است.

وی در مورد دیدار هفته ششم این تیم برابر دانشگاه آزاد تهران در لیگ دسته اول تیراندازی کشور گفت: این دیدار برای ما یک عنوان تشریفاتی را دارد، چراکه تیم قم از پیش صعود کرده است و این بازی تنها جهت تعیین قهرمان لیگ دسته اول است.

مسئول ورزش و امور رفاهی نظام مهندسی ساختمان قم اضافه کرد: این هفته نیز در مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود که تیم قم هم‌اکنون با ۵۰ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم دانشگاه آزاد تهران با ۴۶ امتیاز عنوان دومی را به خود اختصاص داده است.

وی درباره ترکیب تیم اعزامی قم تصریح کرد: در این هفته ترکیب تیم استان قم دستخوش تغییراتی شده است و با یک ترکیب نسبتاً تازه‌وارد عرصه خواهیم شد، که در بخش تفنگ بادی علی کاظمی، حامد غرباقی، سید محمدصادق چاوشی، سید آرش سیادت نیا و در بخش تپانچه بادی یاسر خلیل نژاد، محمود جعفر غفار، یاسر حسینی، سید جمال موسوی بر روی خط آتش خواهند رفت.

مدیر تیم نظام‌مهندسی ساختمان استان قم با توجه به حضور تیم تیراندازی نظام مهندسی از خردادماه سال ۹۶ در فصل جدید لیگ برتر بیان کرد: برنامه‌ریزی که تا اینجای کار انجام‌شده است، در فصل جدید لیگ برتر هدفی برای قهرمانی را در دستور کار نداریم و تنها برای به دست آوردن جایگاه سوم تا چهارمی تیم را راهی مسابقات خواهیم کرد.

وی علت این موضوع را این‌طور توضیح داد: هدف مجموعه نظام مهندسیساختمان این است که به جامعه تیراندازی استان قم خدمت کند و با استفاده از ظرفیت‌های استان کم‌کم  پله‌های ترقی طی شود و این امر کمی زمان می‌برد و در سال اول حضور لیگ دست‌یافتنی نیست.

دوره استاژ و ارتقا داوری کاراته در استان قم آغاز شد

دوره استاژ و ارتقا داوری کاراته در سبک شوتوکان ایران از صبح امروز تحت نظارت فرهاد خطیری مدرس رسمی فدراسیون کاراته کشور در مجموعه راحله آغاز به کار کرد.

این دوره با شرکت بیش از ۸۰ داور در دو بخش تئوری و عملی آغازشده و تا عصر جمعه ادامه خواهد داشت.

هم‌زمان با این دوره نیز، دوره استاژ و ارتقا داوران بانوان در سالن علوم پزشکی استان قم با نظارت سپیده خاموشی در حال برگزاری است.

در بخش بانوان نیز بیش از ۵۰ هنرجو حضور خواهند داشت.

حضور سه ورزشکار قمی در اردوی تیم ملی فوتبال ناشنوایان

سه ورزشکار قمی در نخستین اردوی ارزیابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور حضور خواهند داشت.

جهت برپایی نخستین اردوی ارزیابی تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور ابوالفضل قنبری، اسماعیل شاه زید و حسین نوری سه ورزشکار قمی هستند که به این مرحله از اردو فراخوانده شدند.

و این در حالی است که تیم ملی فوتبال ناشنوایان کشور برای حضور در ۲۳ دوره المپیک تابستانی ناشنوایان ۲۰۱۶ ترکیه تمرینات آماده‌سازی خود را آغاز کرده است.

تیم تیراندازی نظام مهندسی قم به مصاف دانشگاه آزاد می‌رود

منبع: تسنیم

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ دی ۹۵
1135 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0