رئیس نظام مهندسی گلستان خبرداد

همکاری نظام‌مهندسی و فنی‌وحرفه‌ای گلستان در بخش آموزش

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان از همکاری سازمان فنی و حرفه ای با نظام مهندسی ساختمان استان برای آموزش های تکمیلی مهندسان خبرداد.

کد خبر: 5031 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۲ دی ۹۵ - ۱۰:۲۱ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان از همکاری سازمان فنی و حرفه ای با نظام مهندسی ساختمان استان برای آموزش های تکمیلی مهندسان خبرداد.همکاری نظام‌مهندسی و فنی‌وحرفه‌ای در بخش آموزش

همکاری نظام‌مهندسی و فنی‌وحرفه‌ای در بخش آموزش

همکاری نظام‌مهندسی و فنی‌وحرفه‌ای

همکاری نظام‌مهندسی و فنی‌وحرفه‌ای در بخش آموزش

احمد تجری اظهار کرد: برگزاری دوره های تکمیلی آموزشی  مهندسین دارای پروانه اشتغال و بدون پروانه از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و باید بازآموزی و به روزرسانی اطلاعات مهندسین در دستور کار قرار گیرد.
وی افزود: با توجه به محتوای آموزشی دانشگاه ها و عدم آشنایی و درک مناسب از فضای اجرا، برگزاری دوره های آموزشی تکمیلی می تواند کمک شایانی به مهندسین جوان و تازه وارد کند.


در  ادامه این جلسه، ابوالفضل تیرانداز مدیرکل فنی و حرفه ای استان اعلام  آمادگی کامل خود و سازمان فنی و حرفه ای استان در برگزاری دوره های آموزشی اعلام و اظهار کرد: لزوم بازبینی IEO استاندارد شغل و شایستگی در زمینه عمران و ساختمان ضروری است.
وی بیان کرد: کارگاه های آموزشی نرم افزاری مهارتی فنی و حرفه ای استان برای مهندسان در رشته های مختلف در دستور کار قرار خواهد گرفت.
در این نشست مقرر شد با همکاری این نهاد و نیز اداره کل راه و شهرسازی استان و پیش نویس تفاهم نامه همکاری سه جانبه  برای برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی آماده و پس از بررسی های لازم امضا و اجرایی شود.

همکاری نظام‌مهندسی و فنی‌وحرفه‌ای در بخش آموزش

منبع: بازار کار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۲ دی ۹۵
931 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0