تعداد پرونده های نظارتی نظام مهندسی ساختمان یزد در مقایسه با سال نود و هفت تعداد پرونده های نظارتی نظام مهندسی ساختمان یزد در مقایسه با سال نود و هفت

تعداد پرونده های نظارتی نظام مهندسی ساختمان یزد در مقایسه با سال نود و هفت

تعداد پرونده های نظارتی نظام مهندسی ساختمان یزد در مقایسه با سال نود و هفت ، رشد کرده است. بیش ترین این پرونده ها مربوط به گروه ساختمان«ب» با تعداد 553 پرونده بوده است

کد خبر: 000205002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اردیبهشت ۰۰ - ۱۱:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تعداد پرونده های نظارتی نظام مهندسی ساختمان یزد در مقایسه با سال نود و هفت ، رشد کرده است. بیش ترین این پرونده ها مربوط به گروه ساختمان«ب» با تعداد ۵۵۳ پرونده بوده است

تعداد پرونده های نظارتی نظام مهندسی ساختمان یزد در مقایسه با سال نود و هفت

تعداد پرونده های نظارتی نظام مهندسی ساختمان یزد در مقایسه با سال نود و هفت
رشد تعداد پرونده های نظارتی نظام مهندسی ساختمان یزد در مقایسه با سال نود و هفت
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: تعداد پرونده های نظارتی ورودی به سازمان در سال ۹۹ از نظر تعدادی نسبت به سال ۹۷ در حدود ۸۴ درصد و از نظر متراژی هشتاد و هشت درصد رشد داشته است.
علی اصغر زحمتکش رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد جزئیات ورود ۱۱۹۹ عدد پرونده نظارت با متراژ نهصد و چهل و یک هزار و ۲۲۴ متر مربع به سازمان نظام مهندسی ساختمان در سال گذشته را تشریح کرد.
وی با عنوان اینکه بیش ترین این پرونده ها مربوط به گروه ساختمان«ب» با تعداد ۵۵۳ پرونده بوده است، ادامه داد: حجم ورودی پرونده های نظارت در گروه «الف» ۴۷۸ مورد، گروه های «ج» ۶۸ مورد و گروه «د» ۲۹ مورد بوده است.
زحمتکش با اشاره به این که پرونده های نظارتی در گروه صنعتی و در سال گذشته هفتاد و یک مورد بوده است، گفت: تعداد پرونده های نظارتی ورودی به سازمان در سال ۹۹ از نظر تعدادی نسبت به سال نود و هفت در حدود ۸۴ درصد و از نظر متراژی ۸۸ درصد رشد داشته است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به راه اندازی سامانه ارجاع نظارت که از خرداد ماه سال گذشته شروع به فعالیت کرده است، گفت: مهندسان در این سامانه طبق امتیاز و ظرفیت کاری بصورت کاملا آزادانه نسبت به انتخاب پروژه ها اقدام میکنند که درنهایت عدالت در توزیع و شفافیت را به ارمغان آورده است.
زحمتکش با تاکید بر اینکه سامانه ارجاع نظارت در شهرستانها نیز شروع به فعالیت کرده است، تصریح کرد: برنامه های دور هشتم هیات مدیره در بخش ارجاع نظارت بخوبی سیر تکمیلی خود را طی می کند بطوری که توانسته رضایت حداکثری مهندسان عضو سازمان را تامین کند.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اردیبهشت ۰۰
417 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0