دیدار نوروزی هیات رییسه سازمان و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران دیدار نوروزی هیات رییسه سازمان و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران

دیدار نوروزی هیات رییسه سازمان و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران

دیدار نوروزی هیات رییسه سازمان و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ، صورت گرفت. این دیدار به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد

کد خبر: 010131011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۱ فروردین ۰۱ - ۱۱:۵۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار نوروزی هیات رییسه سازمان و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ، صورت گرفت. این دیدار به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد

دیدار نوروزی هیات رییسه سازمان و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران

دیدار نوروزی هیات رییسه سازمان و مدیرکل راه و شهرسازی مازندران
در ابتدای این دیدار که به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی مازندران برگزار شد، سفیدگر رییس سازمان مازندران ضمن تبریک سال نو و با اشاره به هماهنگی مناسب میان سازمان نظام مهندسی ، اداره کل راه و شهرسازی و استانداری مازندران، خواستار برگزاری جلسات هیات ۴ نفره به صورت منظم ماهانه شد و با تاکید به اهمیت موضوع افزایش تعرفه خواهان تعیین تکلیف این موضوع در هیات ۴ نفره شد.
سیدمحمد نظری نیز با تایید خواسته مهندسین جهت افزایش تعرفه، بر برگزاری منظم جلسات هیات ۴ نفره تاکید نمود و گفت: هماهنگی مناسبی میان سازمان مازندران و اداره کل راه و شهرسازی در استان مازندران وجود دارد.
نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران در ادامه پیشنهاد پی‌گیری برگزاری کنفرانس ملی HSE را به سازمان ارائه کرد و خواستار پی‌گیری‌ موضوع از سوی سازمان شد.
تشکیل گروه کنترل نظارت نواحی، چگونگی دریافت ۵ درصد از حق الزحمه طراحی و چگونگی واریز وجه صدور پروانه به خزانه دولت از دیگر موضوعات مهم این جلسه بود که مقرر شد، پیگیری‌های ویژه در این راستا جهت تسهیل صدور پروانه اعضا انجام گیرد.
در ادامه جلسه، یزدی نژاد نایب رییس اول سازمان با اشاره به نشست مشترک سازمان نظام مهندسی مازندران با انجمن انبوه سازان مازندران خبر از همکاری مشترک با انجمن انبوه سازان داد.
در پایان مقرر شد، جلسه مشترک کارشناسی جهت افزایش تعرفه تا پایان هفته برگزار شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ فروردین ۰۱
442 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0