اطلاعيه اخذ مدارک صدور پروانه اشتغال پذيرفته شدگان آزمون اخذ مدارک صدور پروانه

اطلاعيه اخذ مدارک صدور پروانه اشتغال پذيرفته شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسي بهمن نود و هفت

نظر به ابلاغ نتايج آزمون فوق از طريق اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان و وارد کردن نتايج قبولي توسط واحد آموزش سازمان نظام مهندسی در کارتابل مهندسين، به اطلاع ميرساند پذيرفته شدگان محترمي که متقاضي اخذ پروانه اشتغال بکار هستند، لازم است ابتدا جهت دريافت معرفي نامه مفاصا حساب مالياتي، با مراجعه به کارتابل خود، از طريق لينک چاپ نامه مفاصا در منوي اصلي (جهت تشکيل پرونده در اداره امور مالياتي)، نسبت به چاپ نامه، درج نام شهرستان مربوطه بر روي آن (پس از چاپ) و ارائه آن به اداره امور مالياتي جهت دريافت پاسخ اقدام کنند.

کد خبر: 190828011 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۶ شهریور ۹۸ - ۱۱:۵۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان گیلان،نظر به ابلاغ نتايج آزمون فوق از طريق اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان و وارد کردن نتايج قبولي توسط واحد آموزش سازمان نظام مهندسی در کارتابل مهندسين، به اطلاع ميرساند پذيرفته شدگان محترمي که متقاضي اخذ پروانه اشتغال بکار هستند، لازم است ابتدا جهت دريافت معرفي نامه مفاصا حساب مالياتي، با مراجعه به کارتابل خود، از طريق لينک چاپ نامه مفاصا در منوي اصلي (جهت تشکيل پرونده در اداره امور مالياتي)، نسبت به چاپ نامه، درج نام شهرستان مربوطه بر روي آن (پس از چاپ) و ارائه آن به اداره امور مالياتي جهت دريافت پاسخ اقدام کنند.

اطلاعيه اخذ مدارک صدور پروانه اشتغال پذيرفته شدگان آزمون

اطلاعيه اخذ مدارک صدور پروانه اشتغال پذيرفته شدگان آزمون

اطلاعيه اخذ مدارک صدور پروانه  اشتغال پذيرفته شدگان آزمون ورود به حرفه مهندسي بهمن نود و هفت

يادآوري: مهندساني که نسبت به صدور اولين پروانه خود اقدام مي کنند، جهت ورود به کارتابل خود، ميبايست از طريق سايت سازمان، لينک کارتابل مهندسان (بدون پروانه) را انتخاب و جهت ورود در قسمت اول، پنج رقم آخر کد عضويت خود و در قسمت رمز، شماره شناسنامه خود را وارد کنند.

بعد از ارائه معرفي نامه به اداره امور مالياتي شهرستان محل سکونت و تشکيل پرونده نسبت به دريافت پاسخ (نامه دارايي)، طبق زمان بندي اعلام شده از طريق فايل پيوست، با در دست داشتن مدارک و فرمهاي لازم (که در سايت سازمان، منوي عضويت و صدور، بخش راهنماهاي صدور و تجديد پروانه، فايل صدور پروانه «براي مهندسان فاقد پروانه» و فايل صدور صلاحيت جديد «براي مهندسان داراي پروانه» قابل رويت است)، به واحد عضويت مراجعه کنند.

موارد قابل توجه:

۱ – دريافت مدارک فقط طبق تاريخ و ساعت اعلام شده در جدول زمان بندي (فايل پيوست) صورت مي گیرد . لذا خواهشمند است جهت جلوگيري از ازدحام، از مراجعه خارج از نوبت جدا خودداري نمایید.

۲ – عطف به ابلاغيه هاي مورخ بیست و هشتم بهمن ماه نود و چهار و بیست و دوم فروردین نود و پنج معاونت امور مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازي، به اطلاع آن دسته از مهندسان عمران و معماري در آزمونهاي اجراي رشته هاي مذکور، پذيرفته شده اند ميرساند، طبق ابلاغيه هاي فوق، صلاحيت اجرا و نظارت مستقل از هم هستند. لذا مهندسان با شرايط مذکور مي بايست با مراجعه به کارتابل خود و ثبت نام در دوره هاي کارورزي اجرا و شرکت در دوره ها (جهت نحوه ثبت نام در دوره ها به سايت سازمان، منوي آموزش، بخش دوره هاي کارورزي اجرا مراجعه کنید)، بعد از اخذ گواهي نامه هاي مربوط از واحد آموزش، اقدام به تشکيل پرونده جهت صدور و يا صلاحيت جديد پروانه دهند.

مهندساني که تا به حال نسبت به گذراندن دوره هاي اجرا اقدام نکرده اند و يا تا به حال گواهي نامه هاي خود را اخذ نکرده اند، ميبايست بعد از اتمام دوره نوبت دهي و بعد از تکميل کليه مدارک خود، به سازمان مراجعه نمایند.

توضيح: قابل ذکر است جهت فعاليت در زمينه اجرا علاوه بر دريافت پروانه شخص حقيقي اجرا، کسب امتيازات لازم و اخذ پروانه سازنده حقيقي يا عضويت در شرکت هاي سازنده حقوقي نيز الزامي است. اعضاي محترم ميتوانند جهت کسب اطلاعات بيشتر در زمينه نحوه فعاليت سازندگان حقيقي و حقوقي به سايت سازمان، منوي ظرفيت و دفاتر، بخش راهنماي سازندگان مراجعه کنند.

اطلاعيه اخذ مدارک صدور پروانه اشتغال پذيرفته شدگان آزمون

۴ –  مدارک بصورت کامل و در يک مرحله اخذ مي گردد و اين واحد از پذيرش مدارک بصورت ناقص معذور است.

۵ – جهت تحويل مدارک، حضور شخص الزامي است.

۶ –  زمان مراجعه مهندسان محترمي که در موعد مقرر و طبق زمان بندي اعلام شده حضور نيافته و يا داراي نقص مدرک هستند، پس از پايان زمان بندي فعلي انجام خواهد شد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی مکانیک

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۸
677 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0