قابل توجه اعضای محترم شرکت کننده در دوره های ارتقای پایه دوره های ارتقای پایه

قابل توجه اعضای محترم شرکت کننده در دوره های ارتقای پایه

بدین وسیله به اطلاع میرساند، پیرو بخش نامه های وزارت راه و شهرسازی و اداره راه و شهرسازی استان، حضور در برگزاری دوره های ارتقای پایه، ورود به حرفه و تمدید پروانه اشتغال بکار مهندسی اجباری بوده و فراگیران در هر سطحی موظف به حضور در دوره ها هستند.

کد خبر: 190817017 تاریخ انتشار: شنبه ۲۶ مرداد ۹۸ - ۶:۵۸ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،بدین وسیله به اطلاع میرساند، پیرو بخش نامه های وزارت راه و شهرسازی و اداره راه و شهرسازی استان، حضور در برگزاری دوره های ارتقای پایه، ورود به حرفه و تمدید پروانه اشتغال بکار مهندسی اجباری بوده و فراگیران در هر سطحی موظف به حضور در دوره ها هستند.

قابل توجه اعضای محترم شرکت کننده در دوره های ارتقای پایه

قابل توجه اعضای محترم شرکت کننده در دوره های ارتقای پایه

قابل توجه اعضای محترم  شرکت کننده در دوره های ارتقای پایه

با توجه به راه اندازی سامانه مدیریت دوره های ارتقای پایه از ابتدای سال نود و هفت و منطبق نمودن سیتم حضور و غیاب سامانه با مقررات و استانداردهای حضور در هر دوره، غیبت بیش از یک چهارم ساعات هر دوره، بصورت خودکار فراگیر را از لیست افراد حاضر در دوره حذف کرده و امکان برگزاری آزمون را از فراگیر سلب می کند.

لذا اعضای محترمی که متقاضی گذراندن دوره های ارتقای پایه، ورود به حرفه و یا تمدید پروانه هستند، لازم است قبل از ثبت نام در دوره، در پروفایل شخصی خود در سامانه فوق الذکر با مشاهده جزییات هر دوره، از زمان برگزاری و نشست های آن آگاهی یافته و سپس نسبت به ثبت نام اقدام کنند. قابل ذکر است کسانیکه در طول دوره از حضور در دوره امتناع کرده و غیبت بیش از حد مجاز برای آن ها در سیستم ثبت شود، نام آن ها در لیست فراگیران آزمون حذف شده و ناظرین اداره راه و شهرسازی و سازمان از حضور و برگزاری آزمون ممانعت بعمل می آورند.

کمیته آموزش و ترویج سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ مرداد ۹۸
536 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0