عدم استفاده از پروانه مهندسی توسط عضوهای هئیت مدیره نظام مهندسی تهرانعدم استفاده از پروانه مهندسی توسط عضوهای هئیت مدیره نظام مهندسی تهران بمنظور تبعیت از دستورالعمل ابلاغی وزارت راه و شهرسازی صورت گرفت؛

اعلام رسمی عضو هیات ‌مدیره سازمان نظام ‌مهندسی‌ ساختمان استان تهران بر عدم استفاده از پروانه مهندسی

روانشادنیا عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در نامه ‌ای به مدیرکل راه وشهرسازی استان ضمن اعلام رسمی عدم استفاده از پروانه اشتغال بکار مهندسی، پروانه مهندسی خود را عودت داد.

کد خبر: 961120002 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ بهمن ۹۶ - ۳:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،روانشادنیا عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران در نامه ‌ای به مدیرکل راه وشهرسازی استان ضمن اعلام رسمی عدم استفاده از پروانه اشتغال بکار مهندسی، پروانه مهندسی خود را عودت داد.عدم استفاده از پروانه مهندسی توسط عضوهای هئیت مدیره نظام مهندسی تهران

عدم استفاده از پروانه مهندسی توسط عضوهای هئیت مدیره نظام مهندسی تهران

اعلام رسمی عضو هیات ‌مدیره سازمان  نظام ‌مهندسی‌ ساختمان استان تهران بر عدم استفاده از پروانه مهندسی

وی بدنبال ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض در نامه‌ ای به محمد زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران، پروانه اشتغال بکار مهندسی خود را بازگرداند.
متن نامه فوق بدین شرح است: نظر به اجرای هرچه بهتر اصل پنجم نظام نامه رفتار حرفه ای اخلاق مهندسی و هم چنین جهت پیش گیری از مواردی که احتمال تضاد منافع وجود دارد، اینجانب از ابتدای دوره هیات مدیره، کار جدیدی در سیستم طراحی، نظارت و اجرا آغاز نکرده ام. لیکن بجهت اجرای هرچه بهتر موارد فوق، مراتب رسمی عدم استفاده از پروانه در حوزه طراحی، نظارت و اجرا و تسلیم نمادین پروانه از این تاریخ تا خاتمه دوره مسئولیت در هیات مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران، جهت استحضار و ثبت و ضبط به حضورتان اعلام میگردد.
لازم به ذکر است، پیش از این نیز در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، بدنبال ابلاغیه دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض، مقامات وزارت راه و شهرسازی هم چون عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان، محمد سعید ایزدی معاون معماری و شهرسازی، منوچهر شیبانی ‌اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی، پروانه مهندسی خود را به سازمان نظام مهندسی ساختمان عودت داد تا به امانت نزد آن سازمان بماند و بعد از پایان شمول دستورالعمل مذکور، عودت گردد.

عدم استفاده از پروانه مهندسی توسط عضوهای هئیت مدیره نظام مهندسی تهران

حبیب الله بی طرف معاون وزیر نفت نیز در نامه ای ضمن تاکید بر رعایت تعارض منافع در سازمان نظام مهندسی ساختمان اعلام کرد که تا به حال از پروانه اشتغال به کار مهندسی استفاده نکرده است.
هم چنین اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی هم قبل از این، پروانه خود را به سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی بازگرداند.

منبع : تین نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ بهمن ۹۶
919 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0