اخبار تقدیر مجمع معتمدین کرج از رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز اخبار تقدیر مجمع معتمدین کرج از رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

اخبار تقدیر مجمع معتمدین کرج از رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

اخبار تقدیر مجمع معتمدین کرج از رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، اعلام شد. روز ۲ شنبه یازدهم مهرماه ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز میزبان اعضای تشکل مردم نهاد مجمع معتمدین کرج بود

کد خبر: 010719003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ مهر ۰۱ - ۱۰:۰۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اخبار تقدیر مجمع معتمدین کرج از رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز ، اعلام شد. روز ۲ شنبه یازدهم مهرماه ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز میزبان اعضای تشکل مردم نهاد مجمع معتمدین کرج بود

اخبار تقدیر مجمع معتمدین کرج از رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

اخبار تقدیر مجمع معتمدین کرج از رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز
مهندس خیری بیان کرد: برای اعمال قوانین و مقررات ملی ساختمان و بهره مندی حداکثری شهروندان از مواهب زندگی در ساختمانهای ایمن، مقاوم و مبتنی بر دانش و فناوری های روز نیازمند همکاری و همراهی همه شهروندان و دلسوزان هستیم
روز ۲ شنبه یازدهم مهرماه ۱۴۰۱ سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز میزبان اعضای تشکل مردم نهاد مجمع معتمدین کرج بود.
در ابتدای این دیدار محمد محسنی رییس تشکل معتمدین ضمن ارایه گزارشی از اهداف و برنامه های این تشکل، ارتباط با نهادها و سازمانهای شهر و استان را یکی از برنامه های تشکل معتمدین برای انتقال خواسته های شهروندان برشمرد.
هم‌چنین در این نشست برخی از اعضای این تشکل به بیان دغدغه ها و پرسش های خود در حوزه شهرسازی، خدمات مهندسی و نوسازی بافت های فرسوده پرداختند.
در ادامه عباس‌علی زالی دبیر تشکل مردم نهاد معتمدین، در اظهاراتی ضمن تقدیر از تلاشهای انجام گرفته، جایگاه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را بسیار مهم و تاثیر گذار برشمرد.
وی با اشاره به الگو بودن استان البرز برای بسیاری از استانهای کشور و با توجه به قطبیت البرز در حوزه علم و فناوری، تحول و پیشتازی سازمانهای استان را موجب تاثیر گذاری در جای جای کشور برشمرد و بر این امر تاکید کرد.
در ادامه خیری رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، ضمن خیرمقدم به میهمانان، با اشاره به مشکلات موجود در شهرسازی شهرهای استان و تشکیل بافتهای فرسوده در اقصا نقاط شهرها را نیازمند توجه جدی متولیان برشمرد و بر جدیت سازمان در جلوگیری از ادامه این وضعیت تاکید کرد.
خیری با تشریح حدود وظایف و اختیارات مهندسان ناظر گفت: با توجه به قوانین موجود تنها ابزار مهندسان برای جلوگیری از تخلفات ساختمانی گزارشات ایشان به مراجع صدور پروانه است و در صورت عدم توجه این مراجع به گزارش مهندسان، کاری از دست مهندسان ساخته نیست.
خیری با اشاره به پی‌گیری های مکرر سازمان نظام مهندسی استان برای جلب همراهی نهاد های متولی، ابراز امیدواری کرد: با اصلاح برخی موانع بر سر راه ساخت و سازهای اصولی از جمله طرح تفضیلی شهر، شاهد ایجاد بسترهای مناسب تری برای اعمال قوانین و مقررات ملی ساختمان و بهره مندی حداکثری شهروندان از مواهب زندگی در ساختمانهای ایمن، مقاوم و مبتنی بر دانش و فناوریهای روز باشیم و در این مسیر نیازمند همکاری و همراهی همه شهروندان به ویژه شما دلسوزان هستیم.
در ادامه به نمایندگی از تشکل مردم نهاد معتمدین لوح سپاسی توسط زالی دبیر این تشکل به خیری ریاست سازمان اعطا شد. هم‌چنین در این مراسم از برخی اعضای فعال تشکل معتمدین نیز با اهدای لوح سپاس تجلیل گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ مهر ۰۱
258 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0