حواشی جدید انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان انتخابات شورای مرکزی

حواشی جدید انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان

طی 2 هفته اخیر معاون مسکن و ساختمان کشور درگیر حواشی شبیه دوران عباس آخوندی و معاون وی در این معاونت بوده که همه این مسائل به هشتمین دوره انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان مربوط می‌ گردد.

کد خبر: 190903008 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ - ۶:۵۴ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،طی ۲ هفته اخیر معاون مسکن و ساختمان کشور درگیر حواشی شبیه دوران عباس آخوندی و معاون وی در این معاونت بوده که همه این مسائل به هشتمین دوره انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان مربوط می‌ گردد.

حواشی جدید انتخابات شورای  مرکزی نظام مهندسی ساختمان

بیست و هشتم مردادماه سال جاری با استعفای مازیار حسینی معاون امور مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و انتصاب سرپرست این معاونت در سوم ماه جاری، این بخش مهم وزارت راه و شهرسازی وارد حواشی جدیدی گردید، حاشیه ‌هایی که تداعی کننده مجادله‌ها و چالش‌ های عباس آخوندی وزیر اسبق و حامد مظاهریان معاون سابق وزیر مستعفی با سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

طبق آن چه تا به حال به بیرون درز کرده، رفتن مازیار حسینی از معاونت مسکن و ساختمان به انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان و اعضای معرفی گردیده این انتخابات مربوط است. طبق قانون معاون وزیر راه و شهرسازی باید از بین این اعضا ۳ نفر را برای ریاست شورای مرکزی به وزیر راه و شهرسازی معرفی و وزیر نیز از بین این افراد یک نفر را برای صدور حکم ریاست به ریاست جمهوری معرفی کند. از قرار معلوم این کار توسط معاون سابق وزیر راه انجام می‌ شود که البته به مزاج برخی منتخبین خوش نیامده است.

حواشی جدید انتخابات شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان

از این رو برخی به یکی از مقامات ارشد دولتی متوسل شده و برای تغییر این افراد مازیار حسینی تحت فشار قرار می ‌گیرد. گفته می ‌شود مقاومت معاون اسبق وزیر در این رابطه سرانجام سبب شده تا در یکی از نشست ها، وی جمله معناداری را از سوی یکی از مقامات دولتی بشنود. بعد از این ماجرا نیز وزیر راه و شهرسازی طی حکمی محمود محمودزاده را بعنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان معرفی کرد.

در تاریخ شانزدهم مردادماه سال جاری مدیرکل دفتر توسعه مهدسی ساختمان وزارت راه در خبری که پایگاه خبری وزارت راه و سایت این وزارتخانه منتشر کرده بود اسامی بیست و پنج نفر عضو اصلی و هفت نفر عضو علی‌البدل را که به رویت وزیر راه و شهرسازی رسیده را اعلام  نمود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی شهرسازی pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ شهریور ۹۸
537 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0