ساختمان جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در شهرستان خدابنده

ساختمان جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در شهرستان خدابنده

ساختمان جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در شهرستان خدابنده ، با تلاشهای بی وفقه هیأت مدیره، اعضای کمیته ساختمان، مدیریت امور شهرستانها و پرسنل دفتر نمایندگی خدابنده افتتاح شد

کد خبر: 990619010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ - ۸:۲۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ساختمان جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در شهرستان خدابنده ، با تلاشهای بی وفقه هیأت مدیره، اعضای کمیته ساختمان، مدیریت امور شهرستانها و پرسنل دفتر نمایندگی خدابنده افتتاح شد

ساختمان جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در شهرستان خدابنده

ساختمان جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در شهرستان خدابنده افتتاح شد
هم‌زمان با چهارمین روز از هفته دولت ساختمان جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در شهرستان خدابنده افتتاح شد
ساختمان جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان در شهرستان خدابنده با تلاشهای بی وفقه هیأت مدیره، اعضای کمیته ساختمان، مدیریت امور شهرستانها و پرسنل دفتر نمایندگی خدابنده، در تاریخ ۰۵/۰۶/۱۳۹۹ افتتاح گردید.
آئین با حضور مقامات ارشد استان و شهرستان خدابنده، مدیرکل دفتر فنی استانداری، امام جمعه محترم شهرستان خدابنده، فرماندار خدابنده، شهردار قیدار، رئیس شورای شهر قیدار، معاونت سپاه خدابنده، مسئولین دفاتر فنی استانداری و شهرداری قیدار، تعدادی از اعضای سازمان در شهرستان خدابنده و هم‌چنین ریاست و اعضای هیات مدیره سازمان برگزار شد.
آئین با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید آغاز و با سخنرانی سیداصغر صفوی مدیریت محترم امور شهرستانهای سازمان ادامه یافت.
وی ضمن تشکر از مساعدت‌های تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خدابنده و تمامی عوامل دخیل در فرایند احداث ساختمان جدید دفتر نمایندگی نظام مهندسی شهرستان خدابنده ضمن بیان اینکه طی سالیان گذشته مهندسان و مراجعان به دفتر نمایندگی خدابنده به واسطه محدودیت مکان جهت انجام کارهای خود با مشکل روبرو بودند که امیدوار هستیم با احداث این ساختمان مشکلات موجود مرتفع یا به حداقل برسد، توضیحات اجمالی در مورد مشخصات پروژه و نیز گزارشی از فرایند ساخت و تکمیل ساختمان را ارائه کردند.
سپس رسولی ریاست سازمان طی اظهاراتی ضمن خوش آمدگویی به مدعوین و مسئولان به نقش و جایگاه نظام مهندسی ساختمان در صنعت ساختمان اشاره کرد و گفت: احداث چنین پروژه هایی در راستای افزایش خدمات مهندسی و اعتلای دانش مهندسی اعضای سازمان و مردم موثر خواهد بود.
وی با اشاره به این که زمین این پروژه در سال هشتاد و نه و هیات مدیره دوره پنجم خریداری و شروع عملیات اجرایی سال نود و هفت، در دوره هفتم و در دو طبقه با زیربنایی در حدود سیصد و ده متر مربع و با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال انجام شده است، ضمن تشکر از تمامی دستندرکاران پروژه از آغاز تا پایان، اظهار امیدواری کردند با افتتاح این ساختمان گردش کار و فرایند تهیه نقشه و اجرای ساختمانها در این شهرستان به بهترین شکل انجام گیرد.
در ادامه نیز، نیازی مدیر کل محترم دفتر فنی استانداری، حجت اسلام موسوی امام جمعه محترم شهرستان و بیگدلی فرماندار خدابنده نیز طی اظهاراتی ضمن تشکر از فعالیتهای سازمان در شهرستان خدابنده، بر ضرورت ارتباط و تعامل سازنده دفاتر نمایندگی سازمان با دستگاه‌های ذی‌ربط حوزه ساخت و ساز تاکید کردند.
در بخش پایانی مراسم، محمدی نایب رئیس سازمان نیز بعنوان مسئول وقت کمیته ساختمان سازمان ضمن ابراز امیدواری که با بهره برداری از ساختمان فوق خدمات به اعضا و مراجعین به نحو مطلوب تری صورت ‌گیرد، بصورت تصویری به تشریح فرایند ساخت پروژه پرداخته و توضیحاتی در مورد مراحل احداث ساختمان جدید دفتر نمایندگی شهرستان خدابنده ارائه کرد.
در پایان با حضور اعضاء و مسئولین سازمان و شهرستان، ساختمان جدید دفتر نمایندگی سازمان نظام مهندسی شهرستان خدابنده، رسماً افتتاح و از تمامی عوامل اجرایی و فنی پروژه با اهدای لوح سپاس، تقدیر بعمل آمد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ شهریور ۹۹
414 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0