مذاکرات و مصوبات نشست ششم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان نشست ششم هیئت مدیره سازمان

مذاکرات و مصوبات نشست ششم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

هیئت مدیره سازمان ششمین نشست خود را روز شنبه هفدهم آذر نود و هفت در محل سالن جلسات سازمان تشکیل داد و به بحث و بررسی در باره مهم ترین عناوین دستور کار پرداخت.

کد خبر: 970918019 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ آذر ۹۷ - ۳:۵۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،هیئت مدیره سازمان ششمین نشست خود را روز شنبه هفدهم آذر نود و هفت در محل سالن جلسات سازمان تشکیل داد و به بحث و بررسی در باره مهم ترین عناوین دستور کار پرداخت.

مذاکرات و مصوبات نشست ششم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

مذاکرات و مصوبات نشست ششم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

مذاکرات و مصوبات نشست  ششم هیئت مدیره  نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در شروع نشست، ریاست سازمان به تشریح نتایج بازدید های اخیر خود به اتفاق نایب رئیس اول از دفاتر نمایندگی سازمان در شهرستانهای مهریز و بافق پرداخت و افزود: در حال حاضر شیوه واحدی برای اداره دفاتر وجود ندارد و در مواردی چون بکارگیری نیروی انسانی شاغل در دفاتر و مسائل مالی بصورت غیرمتمرکز عمل می‌ گردد و با دستورالعملها همخوانی ندارد.

در بررسی نحوه عملکرد دفاتر بعد از رایزنی اعضای هیئت مدیره در باره مسائل مالی دفاتر مقرر گردید بزودی جلسه ای ویژه با مدیران و خزانه داران دفاتر نمایندگی برگزار و چاره اندیشی گردد.

همچنین فلاح – نایب رئیس اول سازمان:

در آسیب‌شناسی اوضاع دفاتر نمایندگی از لزوم اصلاح ساختار فیزیکی نیروی انسانی، خزانه‌داری و ساختار مالی آن ها در ارتباط با سازمان استان یاد کرد و گفت: تمکین دفاتر به دستورالعملها و هماهنگی کامل آن ها با مرکزیت استان در موارد متعددی نقض گردیده که غیر قانونی است.

در این نشست، سالاری با ابراز رضایت از عملکرد کمیته منتخب مهندسان ناظر گاز با مسئولیت مهندس زحمتکش نایب رئیس دوم سازمان، آن را الگویی برای سایر حوزه‌های تخصصی سازمان توصیف کرد و از برگزاری جلسات تخصصی با مهندسان نقشه بردار و مجریان ذی صلاح طی ۲ هفته آینده خبر داد.

در این نشست، در باره چگونگی و زمان برگزاری مجامع عمومی نوبتهای اول و دوم سازمان به ترتیب در تاریخهای شانزدهم و بیست و هشتم بهمن نود و هفت برای بررسی عملکرد مالی سال نود و شش و بررسی بودجه پیشنهادی سال نود و هشت بحث و تبادل نظر شد.

مذاکرات و مصوبات نشست ششم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان

در این نشست، محمد فروغی عضو هیئت مدیره :

نیز گزارشی از فعالیت کمیته آموزش سازمان و جلسات مشترک ریاست دانشکده عمران دانشگاه یزد برای تامین استادان ارائه کرد.

نشست هیئت مدیره سازمان با حضور موسوی نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی و فرهمند شهردار یزد ادامه یافت.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي تاسیسات برقی-نظارت ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آذر ۹۷
1180 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0