مذاکرات و مصوبات اولین نشست هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد مصوبات اولین نشست هیئت مدیره جدید

مذاکرات و مصوبات اولین نشست هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در اولین جلسه خود بر لزوم سلامت جریان امور سازمان و پایبندی به ارزش ها تأکید کرد و خواستار رعایت این ارزشها در تمامی فرآیندهای تصمیم گیری امور اجرایی و بخصوص در امور مالی شد.

کد خبر: 970809034 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۹ آبان ۹۷ - ۶:۳۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد ، هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در اولین جلسه خود بر لزوم سلامت جریان امور سازمان و پایبندی به ارزش ها تأکید کرد و خواستار رعایت این ارزشها در تمامی فرآیندهای تصمیم گیری امور اجرایی و بخصوص در امور مالی شد.

مذاکرات و مصوبات اولین نشست هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مذاکرات و مصوبات اولین نشست هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مذاکرات و مصوبات اولین نشست هیئت مدیره جدید  سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در اولین جلسه اعضای هیئت مدیره سازمان، شفافیت، احترام و توجه به قوانین و مقررات را سرلوحه کار هیئت ‌مدیره توصیف کرد و صداقت در کردار و رفتار را لازمه کار گروهی دانست.
به گفته وی:

رعایت اخلاق حرفه ای و پاسخگو بودن هیئت مدیره نسبت به مراجعان و اعضای سازمان همراه با نظم در تفکر و امور اجرایی از مهم ترین ارزشهایی است که در عملکرد هیئت مدیره تبلور می ‌یابد.

کسب اطلاعات و دانایی و اشراف نسبت به قوانین و به موازات آن استفاده از تجربیات موفق پیشکسوتان، اختصاص وقت کافی برای انجام کارهای سازمان که زمینه ساز اعتماد و رضایت جامعه بعنوان سرمایه های انسانی سازمان خواهد بود از دیگر مواردی بود که ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بر تحقق آن ها تاکید کرد.
وی در این جلسه:

اهمیت اطلاع رسانی به موقع از مصوبات و محورهای مذاکرات هیئت مدیره و عملکرد واحدهای تابعه سازمان را یادآور شد و گفت:

ساختار سازمانی و نقش مدیران و کارکنان در جامه عمل پوشاندن

به مصوبات هیئت مدیره بالاست و طبعاً انسان های با انگیزه، توانمند و معتقد به ارزشها، برنامه ها و اهداف هیئت مدیره می ‌توانند در توفیقات سازمان تأثیرگذار باشند. طبق همین اساس بعد از مذاکرات مبسوط اعضای هیئت مدیره پیشنهاد شد، تحلیلی از وضعیت نیروی انسانی سازمان تهیه و متعاقباً در مورد آن تصمیم گیری گردد. بررسی و بازنگری تفویض اختیارات انجام شده در دوره های قبل هیئت مدیره از دیگر تصمیمات این نشست بود.

سالاری در این نشست:

هم چنین حضور جواهری _

سرپرست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور را در جمع اعضای هیئت مدیره فرصت خوبی برای استفاده از تجربه و توانمندی و ارتباطات خوب وی با شورای مرکزی سازمان توصیف کرد.

مذاکرات و مصوبات اولین نشست هیئت مدیره جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

جواهری _عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد:

نیز در اظهارات خود ضمن تبریک به رئیس و اعضای جدید هیئت مدیره، به خدمات سازمان در ۲ دهه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر رقابت ‌ها جای خود را به رفاقت، همکاری و انسجام داده و مهندسان از همه ما انتظار خدمت و حل مشکلاتشان را دارند.
اولیا دیگر عضو هیئت مدیره نیز حرکت مستمر در جهت منافع عمومی و منافع دراز مدت سازمان و اعضای آن را خاطر نشان کرد و توجه به شاخصهای کیفی و مدیریتی را خواستار شد.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۷
788 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0