مذاکرات و مصوبات پنجمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد پنجمین نشست هیئت مدیره سازمان

مذاکرات و مصوبات پنجمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

هیئت مدیره سازمان در نشست مورخ شنبه 10 آذر ماه بعد از استماع گزارش ریاست سازمان و اظهارات پیش از دستور چند تن از اعضا به بحث و بررسی درباره موارد دستور کار پرداخت.

کد خبر: 970911009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ آذر ۹۷ - ۱۲:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،هیئت مدیره سازمان در نشست مورخ شنبه ۱۰ آذر ماه بعد از استماع گزارش ریاست سازمان و اظهارات پیش از دستور چند تن از اعضا به بحث و بررسی درباره موارد دستور کار پرداخت.

مذاکرات و مصوبات پنجمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مذاکرات و مصوبات پنجمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مذاکرات و مصوبات پنجمین نشست هیئت  مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد :

در گزارش خود رونق انبوه سازی را رونق بخشهای دیگر اشتغال و کار آفرینی توصیف کرد و افزود: در این زمینه در حال تهیه یک بسته حمایتی برای ارائه به دستگاههای اداری استان هستیم.

سالاری، همچنین از آمادگی سازمان برای ایفای نقش خود در فرآیند تولید و اجرای بتن و افزایش انگیزه ناظران خبر داد. لزوم اعتمادسازی و ایجاد ارتباط قوی با مهندسان عضو سازمان در گروهها و رشته های مختلف مشابه آن چه در گردهمایی ناظران گاز صورت گرفت، بخش دیگری از گزارش ریاست سازمان بود که در همین ارتباط به زودی جلسه ای نیز با انجمن دفاتر مهندسی برای تحکیم جایگاه آن ها برگزار می گردد.

رئیس سازمان استان:

همچنین با گرامیداشت هفته بسیج و تقدیر از مهندسان بسیجی، از جلسه اخیر خود با ریاست سازمان بسیج مهندسین استان ذکر کرد.
لزوم بکارگیری شیوه‌های مدرن ارتباطی برای اطلاع‌رسانی به مهندسان و جذب آن ها برای ارتباط پیوسته با اهداف و برنامه‌های سازمان از دیگر محورهای سخنان ریاست سازمان بود.

محمدرضا جواهری:

نیز در اظهارات پیش از دستور نشست هیئت مدیره در مورد مهم ترین دستور کار های شورای مرکزی بویژه در زمینه بررسی حق الزحمه شناسنامه فنی و ملکی، برگزاری جشنواره تخصصی نشریات ساختمان و تشکیل جلسه آموزشی توجیهی برای خزانه داران و مدیران امور مالی سازمانهای استانها توضیحاتی ارائه کرد.

مذاکرات و مصوبات پنجمین نشست هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

سالاری همچنین پیگیری نظارت کارگاهی را که دبیرخانه آن در یزد مستقر است برای بهبود کیفیت ساخت و ساز و اشتغال مهندسان خواستار شد.

در نشست هیئت مدیره سازمان مقرر گردد:

اسناد تعهد آور و چک های سازمان به امضای رئیس سازمان و خزانه‌دار برسد و در صورت غیبت ریاست سازمان، مهندس زحمتکش نایب رئیس دوم سازمان این وظیفه را به عهده بگیرند. هم چنین برای اجرای انتخابات گروه های تخصصی هیئتی متشکل از مهندس شاه‌حسینی و مهندس صحرا کاری ۲ نماینده هیئت مدیره و آقایان دشتکی، اکبرزاده و خانم مشکات بعنوان ۳ نماینده سازمان نظام مهندسی ساختمان برگزیده شدند.

منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ آذر ۹۷
871 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0