نیاز به آسیب دیدگان سیلاب های اخیر به واحد مسکونی محمد اسلامی

نیاز به آسیب دیدگان سیلاب های اخیر به واحد مسکونی

محمد اسلامی بیان کرد: آسیب‌دیدگان سیلاب‌ های اخیر به بیش از پنجاه و پنج هزار واحد مسکونی نیاز دارند

کد خبر: 980118006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ فروردین ۹۸ - ۱:۱۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،محمد اسلامی بیان کرد: آسیب‌دیدگان سیلاب‌ های اخیر به بیش از پنجاه و پنج هزار واحد مسکونی نیاز دارند

نیاز به آسیب دیدگان سیلاب های اخیر به واحد مسکونی

نیاز به آسیب دیدگان سیلاب های اخیر به واحد مسکونی

نیاز به آسیب دیدگان سیلاب های اخیر  به واحد مسکونی

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: براساس برآورد اولیه، آسیب‌دیدگان سیلاب‌های اخیر به بیش از پنجاه و پنج هزار واحد مسکونی نیاز دارند.
وی با حضور در جمع مدیران و کارکنان وزارت راه و شهرسازی و سازمان‌های تابعه با اشاره به ابلاغ برنامه‌های سال نود و هشت دستگاه‌های تابعه، گفت: با توجه به نام گذاری سال رونق تولید از طرف مقام معظم رهبری و سهم قابل توجه وزارت راه و شهرسازی در چرخه تولید، برنامه‌های ابلاغی باید با سرعت انجام گردد.
اسلامی با عنوان این که «کشور در رکود نمی ‌ماند و راه پیشرفت از مسیر خودباوری و استفاده از منابع داخلی است» تصریح کرد: براساس برآورد اولیه، آسیب‌دیدگان سیلاب‌های اخیر به بیش از پنجاه و پنج هزار واحد مسکونی نیاز دارند.
اسلامی با اشاره به نیاز کشور به تولید سالانه ۱ میلیون واحد مسکونی، گفت: تکلیف قانونی وزارت راه و شهرسازی تشویق و حمایت از انبوه سازان برای ورود به عرصه ساخت و ساز است که منجر به رونق فضای کاری صنایع وابسته حوزه مسکن و ساختمان،‌ جامعه مهندسی و نظام کاردانی می گردد.

نیاز به آسیب دیدگان سیلاب های اخیر به واحد مسکونی

وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی باید کمک کند تا کلیه مراحل ساخت و ساز طبق استانداردها انجام گیرد تا مانع از اتلاف منابع طبق ساخت و ساز غیر استاندارد گردد.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

هزینه ثبت نام آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ فروردین ۹۸
481 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0