لزوم به کار گیری مجریان ذی صلاح در ساخت و ساز‌های 8 طبقه و بالاتر ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان

لزوم به کار گیری مجریان ذی صلاح در ساخت و ساز‌های ۸ طبقه و بالاتر

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان که اعتقاد دارد مجریان ذی‌صلاح می‌ توانند از انجام تخلفات ساختمانی جلوگیری کنند..

کد خبر: 190720002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۹ تیر ۹۸ - ۸:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان که اعتقاد دارد مجریان ذی‌صلاح می‌ توانند از انجام تخلفات ساختمانی جلوگیری کنند..

لزوم به کار گیری مجریان ذی صلاح در ساخت و ساز‌های 8 طبقه و بالاتر

لزوم به کار گیری مجریان ذی صلاح در ساخت و ساز‌های ۸ طبقه و بالاتر

بکارگیری مجریان ذی‌ صلاح در  ساخت و سازهای ۸ طبقه و بالاتر الزامی گردید

کمال دویده که اعتقاد دارد مجریان ذی‌صلاح می‌توانند از انجام تخلفات ساختمانی جلوگیری کنند، بیان کرد: این قانون علاوه بر این می‌ تواند به ارتقا ساخت و سازها منجر شود و بخش قابل توجهی از مشکلات را حل کند.

دویده ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان با دارا بودن اشخاص حقیقی و شرکت‌ های حقوقی این آمادگی را دارد که وارد مرحله اجرایی سازندگان ذی‌صلاح گردد، این کار به رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازها کمک بسیاری خواهد کرد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان با عنوان اینکه استفاده از سازنده ذی‌صلاح روی بحث کیفیت ساخت و ساز بسیار تأثیرگذار است، اظهار داشت: با اجرایی شدن بحث سازندگان مسکن، یک شخص فنی و متخصص در محل پروژه حاضر بوده که حضور او نسبت به یک شخص عادی و غیر فنی مؤثرتر است.

لزوم به کار گیری مجریان ذی صلاح در ساخت و ساز‌های ۸ طبقه و بالاتر

وی با عنوان این که مجری ذی‌ صلاح با طراحی بهینه سازه، استفاده از تکنولوژی‌ های نوین و نظارت مستقیم در کاهش هزینه‌ها و بالا بردن کیفیت ساخت، نقش بسزایی دارد، خاطر نشان ساخت: با توجه به اینکه قسمت اعظم مسئولیت ساخت و ساز به عهده این افراد خواهد بود بنابر این پروژه‌ای که اجرای می‌شود از کیفیت مناسبی برخوردار است.
منبع: امید خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

انتخابات نظام مهندسی تهران ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ تیر ۹۸
508 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0