اظهارات نبی‌ئی، دبیر هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز حسین نبی‌ئی

اظهارات نبی‌ئی، دبیر هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

اظهارات حسین نبی‌ئی، دبیر هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در چهارمین گردهمایی ملی و نخستین گردهمایی بین المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهری آیا وقت آن نرسیده که از گذشته و حادثه پلاسکو درس بگیرم؟

کد خبر: 971205032 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اسفند ۹۷ - ۷:۰۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اظهارات حسین نبی‌ئی، دبیر هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز در چهارمین گردهمایی ملی و نخستین گردهمایی بین المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهری آیا وقت آن نرسیده که از گذشته و حادثه پلاسکو درس بگیرم؟

اظهارات نبی‌ئی، دبیر هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

اظهارات نبی‌ئی، دبیر هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

اظهارات نبی‌ئی، دبیر هیأت مدیره سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان البرز

صبح امروز چهارمین گردهمایی ملی و اولین همایش بین المللی آتش‌نشانی و ایمنی شهری با اظهارات نبی‌ئی، دبیر هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران آغاز به کار کرد.
در این گردهمایی، دبیر سازمان با تبریک ۵ اسفند روز گرامیداشت مقام مهندس با اشاره به اهمیت بحث ایمنی و درس گرفتن از حوادث گذشته هم چون حادثه پلاسکو گفت: در بحث ایمنی و استاندارد و اجرائی شدن کامل آن، ضرورت همکاری کلیه ارگان ها و نهادها هم‌چنین مدیریت یکپارچه شهری در کنار آموزش و نظارت بیش تر اجتناب ناپذیر است.
وی گفت: قطعاً ایمنی و حفاظت از ساختمان‌ها در مقابل آتش سوزی از مهم‌ترین نکات در طراحی و اجرا است.
نبی‌ئی ادامه داد: پایش مستمر ساختمان ها، بخصوص ساختمان‌های بلند مرتبه، بدون اجرائی شدن مبحث بیست و دوم، امکان‌پذیر نخواهد بود و اجرائی شدن مبحث بیست و دوم نیاز به سازنده ذی صلاح و استاندارد سازی مصالح را دارد.

اظهارات نبی‌ئی، دبیر هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

دبیر سازمان در پایان به ضرورت همکاری بیش تر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران و آتش نشانی تهران در اجرائی شدن بازرسی نظارت و ایمنی ساختمان‌ها و استفاده از پتانسیل بیش از صد هزار نیروی متخصص عضو سازمان در آن حوزه اشاره داشت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۷
529 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0