سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر خواستار شد

ضرورت نظارت شهرداری بر رعایت مبحث ایمنی در تمامی ساخت و ساز‌ها

شهرداری مکلف است با همکاری سازمان نظام مهندسی نسبت به رعایت مبحث ایمنی در تمامی ساخت و ساز‌ها نظارت جدی داشته باشد. حادثه پلاسکو موجب بروز نحوه تعامل دستگاه‌های مختلف با یکدیگر و مردم شد. از شناسائی و ساماندهی مکان‌های مناسب برای اسکان اضطراری موقت و دائم در مواقع ضروری و نیز بهره‌برداری از سالن چند منظوره مدیریت بحران مشگین‌شهر در این شهرستان خبر داد.

کد خبر: 6529 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ بهمن ۹۵ - ۱:۲۶ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، میرعلی رحیمی‌زاد در جلسه کار گروه هماهنگی مدیریت بحران که پیش از ظهر امروز برگزار شد، بیان کرد: شهرداری مکلف است با همکاری سازمان نظام مهندسی نسبت به رعایت مبحث ایمنی در تمامی ساخت و ساز‌ها نظارت جدی داشته و با متخلفان به‌شدت برخورد کند.ضرورت نظارت شهرداری بر رعایت مبحث ایمنی ساخت و ساز‌ها

ضرورت نظارت شهرداری بر رعایت مبحث ایمنی ساخت و ساز‌ها

ضرورت نظارت شهرداری بر رعایت مبحث ایمنی ساخت و ساز‌ها

ضرورت نظارت شهرداری بر رعایت مبحث ایمنی ساخت و ساز‌ها

وی همچنین به حادثه تلخ پلاسکو اشاره و اظهار کرد: حادثه پلاسکو با تمام تلخی‌هایی که داشت موجب ظهور و بروز نقاط ضعف و قوت نیروهای امدادی و نحوه تعامل دستگاه‌های مختلف با یکدیگر و مردم شد.

رئیس ستاد مدیریت بحران مشگین‌شهر در ادامه نیز درباره اجرای طرح آموزش عمومی امداد و نجات شهروندان توسط جمعیت هلال احمر و نیز شناسائی و ساماندهی مکان‌های مناسب برای اسکان اضطراری موقت و دائم در مواقع ضروری در این شهرستان خبر داد و خواستار شناسائی نقاط حادثه‌خیز و آسیب‌پذیر این شهرستان شد.

رحیمی‌زاد بیان کرد: بزودی سالن چند منظوره مدیریت بحران مشگین‌شهر به بهره‌برداری می‌رسد. برای احداث و تجهیز این سالن بالغ بر ۷ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی خاطرنشان کرد: امدادرسانی به موقع جمعیت هلال احمر مشگین‌شهر در جریان زلزله شهرستان‌های اهر، هریس و ورزقان تجربه ارزشمندی برای این جمعیت است.

منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۵
1330 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0