جلسه بانوان کارآفرین با حضور خانم آی نور کارآفرین برتر ترکیه ریاست سازمان نظام مهندسی استان قزوین

بیش از پنج هزار فارغ‌التحصیل در انتظار ورود به نظام مهندسی هستند

ریاست سازمان نظام مهندسی استان قزوین بیان کرد: بیش از پنج هزار فارغ‌التحصیل رشته ‌های مهندسی در انتظار ورود به سازمان نظام مهندسی هستند.

کد خبر: 961224005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ اسفند ۹۶ - ۴:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ، ریاست سازمان نظام مهندسی استان قزوین بیان کرد: بیش از پنج هزار فارغ‌التحصیل رشته ‌های مهندسی در انتظار ورود به سازمان نظام مهندسی هستند.

بیش از پنج هزار فارغ‌التحصیل در انتظار ورود به نظام مهندسی هستند

بیش از پنج هزار فارغ‌التحصیل در انتظار ورود به نظام مهندسی هستند

بیش از پنج هزار فارغ‌التحصیل در انتظار ورود  به نظام مهندسی هستند

باقر جلوخانی عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی بزرگ ‌ترین NGO در کشور است به نحوی که بیش از نه هزار و چهارصد عضو در رشته‌ های تخصصی فعال هستند.
جلوخانی ادامه داد: چهار هزار و چهارصد و سیزده مهندس دارای پروانه اشتغال هستند که از نظر علمی و تخصصی در سطح بالایی از اطلاعات و تجربه قرار دارد، این در حالیست که پنج هزار و پنجاه و چهار نفر فارغ‌التحصیل دانشگاهی نیز در انتظار کسب پروانه و ورود به حرفه مهندسی هستند.
وی هم چنین با اشاره به تعداد دفاتر طراحی و نظارت در استان قزوین افزود: ۵ دفتر حقوقی و سیصد و هشتاد و هشت دفتر حقیقی کار طراحی و نظارت بر اجرای پروژه‌ها را بعهده دارند.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین، سازمان نظام مهندسی را یک بازوی توانمند اجرایی در صنعت ساختمان دانست و تصریح کرد: حضور مهندسان و فارغ‌التحصیلان نخبه می ‌تواند تأثیر خیلی مهمی در کیفیت ساخت‌ و سازها و بهبود زندگی عموم مردم داشته باشد.
جلوخانی با اشاره به این که کیفیت ساخت‌وسازها در استان قزوین توسط چهل و دو آزمایشگاه رصد می‌ شود، گفت: کیفیت جوش، بتون، میلگرد، سیم برق و سایر مصالح ساختمانی توسط این آزمایشگاه‌ ها کنترل شده و همنی امر سبب شده تا ساختمان ‌های با استحکام بالایی در قزوین احداث گردد.

بیش از پنج هزار فارغ‌التحصیل در انتظار ورود به نظام مهندسی هستند

وی با اشاره به تعداد بازرسی‌ ها توسط این نهاد ادامه داد: بیش از بیست و دو هزار مورد بازرسی توسط چهارصد و پنجاه و سه بازرس انجام شده که این نظارت‌ ها بصورت مستمر بوده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین اظهار داشت: واحد بازرسی تأسیسات نیز در این زمینه فعال بوده و در صورت دارا بودن مشکل فنی بهیچ واحدی اجازه بهره‌ برداری داده نمیشود.

منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ اسفند ۹۶
737 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0