فعالیت بیش از شش هزار مهندس در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

فعالیت بیش از شش هزار مهندس در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: شش هزار و ششصد و پنجاه مهندس در رشته های مختلف در این سازمان فعالیت دارند که دو هزار و هفتصد و چهل و یک نفر پروانه اشتغال بکار دارند.

کد خبر: 971204018 تاریخ انتشار: شنبه ۴ اسفند ۹۷ - ۴:۱۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد: شش هزار و ششصد و پنجاه مهندس در رشته های مختلف در این سازمان فعالیت دارند که دو هزار و هفتصد و چهل و یک نفر پروانه اشتغال بکار دارند.

فعالیت بیش از شش هزار مهندس در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

فعالیت بیش از شش هزار مهندس در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

بیش از شش هزار مهندس در سازمان  نظام مهندسی ساختمان استان یزد فعالیت دارند

مهدی سالاری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در جلسه خبری رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، بیان کرد: شش هزار و ششصد و پنجاه مهندس در رشته های عمران، مکانیک، برق، معماری، شهرسازی، نقشه برداری و ترافیک عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان فعالیت دارند که دو هزار و هفتصد و چهل و یک نفر پروانه اشتغال بکار دارند.
وی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان یک سازمان مهم و موثر در صنعت ساخت و ساز است.
سالاری تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی ظرفیت ‌های بالایی در رشته‌های مختلف ایجاد کرده که کلیه این ظرفیت ‌ها باید در جهت ساخت و ساز‌های عمرانی به بهترین شکل در اختیار مردم قرار گیرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ادامه داد: نقش رسانه انکار شدنی نیست و اگر رسانه‌ها اطلاعات و محتوای خوبی را در اختیار داشته باشند می‌ توانند در سطح استان و حتی کشور خیلی قدرتمند و تاثیر گذار عمل کنند.
وی اظهار داشت: پنجاه و دو درصد اعضای سازمان مهندسان رشته‌ی عمران هستند.

فعالیت بیش از شش هزار مهندس در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

وی خاطر نشان کرد: ساختمان یک کالای استاندارد است و باید مقررات ملی ساختمان و حقوق مصرف کننده و بهره بردار آتی ساختمان در آن رعایت گردد و مهندسان طراح باید تمام نیاز‌ها و نقطه نظرات صاحب کار در طرح‌ ها و در چارچوب مقررات ملی ساختمان بکار گیرند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان بیان کرد: برگزاری آیین ملی روز مهندس در تهران با حضور وزیر راه و شهر سازی و ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، گردهمایی تخصصی مهندسان برق عضو سازمان، گردهمایی تخصصی طراحی مدل کسب و کارپایدار، گردهمایی تخصصی مهندسان عمران و مکانیک و هم‌چنین گردهمایی بزرگ پیاده روی اعضای سازمان بهمراه خانواده‌های خود از جمله برنامه‌های این سازمان در هفته مهندس است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اسفند ۹۷
615 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0