سیدمحمدهاشمی

به گفته رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل طرح نظارت بر ساخت و سازها در استان اردبیل تشدید می‌گردد

سیدمحمدهاشمی از اجرای طرح توزیع عادلانه سهمیه نظارت بر نقشه‌های ساختمانی و ساخت و سازها در مناطق مختلف اردبیل خبر داد.

کد خبر: 9475 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ اسفند ۹۵ - ۱۱:۵۰ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،سیدمحمدهاشمی از اجرای طرح توزیع عادلانه سهمیه نظارت بر نقشه‌های ساختمانی و ساخت و سازها در مناطق مختلف اردبیل خبر داد.طرح نظارت بر ساخت و سازها در استان اردبیل

طرح نظارت بر ساخت و سازها در استان اردبیل

طرح نظارت بر ساخت و سازها در استان اردبیل

طرح نظارت بر ساخت و سازها در استان اردبیل

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل درمراسم گرامی داشت روز مهندس در شهرستان خلخال بیان کرد: با برنامه‌ریزیهای انجام یافته طرح توزیع عادلانه سهمیه نظارت بر نقشه‌های ساختمانی و ساخت و سازها در مناطق مختلف استان اردبیل اجرا میگردد و در حال حاضر تمامی تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده است.

هاشمی گفت: با توجه به تخلفها در ساخت و سازها نیاز است که نظارت بر نقشه‌های ساختمانی و ساخت و سازها در مناطق مختلف استان اردبیل افزایش یابد تا بتوانیم از این طریق ایمنی ساختمان ها را افزایش داده و بتمامی هدفهای خود در این زمینه دست یابیم، چرا که اگر بازرسیها و نظارت های تداوم یابد ساخت و سازها نیز قابل قبول و مطلوب میشود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه تمامی ساخت و سازهای صورت گرفته زیر نظر فنی و مهندسی این سازمان بوده ، خوشبختانه در سال های اخیر با افزایش نظارت سطح ایمنی ساخت و سازها افزایش یافته و واسطه‌ها و افراد غیرفنی از ساخت و ساز مسکن حذف شده اند.

ایشان تصریح کردند: نظارت فنی مهندسی بر ساخت و سازها نقش قابل توجهی دارد، چرا که این موضوع میتواند در کاهش هزینه‌های تمام شده و بالارفتن سطح ایمنی ساختمان ها بسیار موثر باشد و بهمین دلیل این موضوع در اولویت کاری ما قرار گرفته و همچنین برنامه‌ریزیهایمان بر این پایه گرداوری شده است.

فرماندار شهرستان خلخال نیز در این مراسم بیان کرد: خوشبختانه شهرستان خلخال در بسیاری از شاخصها از جمله شاخص بهداشت، اقتصادی و آموزش عالی توانسته بسیار موفق عمل کند که این موضوع میتواند در سند تازه گرداوری شده این شهرستان سبب ارتقای منطقه شده و در رابطه با مهارت های فنی برتر از سایر شهرستان های اردبیل باشد.

فریدون بابایی کفت: تشکیل و راه‌اندازی شرکت توسعه عمران خلخال باتلاش سازمان نظام مهندسی ساختمان این شهرستان یکی از اقدامات مهم و قابل توجه در این زمینه است که در آینده‌ای نه چندان دور فرمانداری برای ایجاد این شرکت و تامین زمین مورد نیاز برای بنای ساختمان مورد نیاز اعلام آمادگی میکند.

منبع: خبرگزاری برنا

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اسفند ۹۵
1149 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0