ارائه‌ی خدمات به عضوهای سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور استان کهگیلویه و بویراحمد

نظارت بر ساخت و سازهای یاسوج ضعیف است

استانداری به عنوان نماینده وزارت کشور و سایر دستگاه های نظارتی به استخدام های بدون ضابط هشهرداری ورود کنند و جلوی این بی قانونی را بگیرند.

کد خبر: 8331 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۷ بهمن ۹۵ - ۱۰:۳۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،استانداری به عنوان نماینده وزارت کشور و سایر دستگاه های نظارتی به استخدام های بدون ضابطهشهرداری ورود کنند و جلوی این بی قانونی را بگیرند.نظارت بر ساخت و سازهای یاسوج ضعیف است

نظارت بر ساخت و سازهای یاسوج ضعیف است

سازمان نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویر احمد

نظارت بر ساخت و سازهای یاسوج ضعیف است

عضو شورای شهر یاسوج در خصوص وضعیت ساخت و سازهای سطح شهر یاسوج خاطرنشان کرد: شهرداری و سازمان نظام مهندسی باید جلوی این ساخت سازهای غیرمجاز در سطح شهر را بگیرند.
نظارت بر ساخت و سازهای یاسوج ضعیف است
علی پور تصریح کرد: متاسفانه در این شهر نظارت ها بر ساخت و سازها ضعیف است و با این وضعیت باید در انتظار پلاسکویی دیگر در یاسوج باشیم، وقتی ساخت و ساز های غیرمجاز صورت می گیرد به شهرداری ارجاع داده می شود که شهرداری تنها به جریمه اکتفا می کند.
وی ادامه داد: شهرداری ملزم به اجرای مصوبات شورای شهر است، شورای شهر باید بر اجرای مصوبات خود نظارت داشته باشد اما متاسفانه مصوبات شورا نه تنها نظارت نشده بلکه پیگیری هم نشده اند.


طرح سوال واستیضاح شهردار در دستور کار شوراست
عضو شورای شهر یاسوج با اشاره به طرح سوال و استیضاح شهردار این شهر عنوان کرد: طرح سوال و استیضاح شهردار قرار بود که قبل ازدهه فجر طی جلسه ای انجام شود اما به حرمت این ایام به بعد از دهه فجر موکول شده است که شهردار باید در جلسه حضور یابد و پاسخگوی سوالات اعضای شورای شهر که دغدغه های مردم است، باشند.
عضو شورای شهر یاسوج عنوان کرد: شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران معروف است اما فضای سبز، جمع آوری و دفن زباله ها، کیفیت آسفالت خیابانهای این شهر در شان این شهر و مرکز استان نیست و برای بهتر شدن وضعیت این شهر شورا مصوباتی داشته که شهردار اجرا نمی کند.

 

منبع: ایسنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ بهمن ۹۵
975 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0