محمد اسلامی، نوری بر نظام مهندسی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان بیان کرد:

محمد اسلامی، نوری بر نظام مهندسی

حسین ویزواری با انتقاد از شیوه نامه آخوندی وزیر راه و شهرسازی اسبق، اظهار داشت: آمدن آقای اسلامی نوری بود که بر نظام مهندسی تابید.

کد خبر: 971130006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ - ۱۱:۳۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حسین ویزواری با انتقاد از شیوه نامه آخوندی وزیر راه و شهرسازی اسبق، اظهار داشت: آمدن آقای اسلامی نوری بود که بر نظام مهندسی تابید.

محمد اسلامی، نوری بر نظام مهندسی

محمد اسلامی، نوری بر نظام مهندسی

آمدن اسلامی نوری بر  نظام مهندسی بود / نقد اعضا را با جان و دل گوش میدهیم /کسی اخراج نشد ده نفر از نظام مهندسی با میل شخصی رفتند/جشن روز مهندس برگزار می گردد

وی شامگاه گذشته بیست و نهم بهمن ماه در جلسه خبری با اصحاب رسانه بمناسبت روز مهندس عنوان داشت: جشن روز مهندس امسال چهارم اسفند در گنبدکاووس و پنجم اسفند نیز در گرگان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان با حضور اعضای سازمان برگزار خواهد شد.
وی تصریح کرد: حدود نه هزار و پانصد نفر در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان با حداقل مدرک لیسانس در هفت رشته در حال ارائه خدمات فنی و مهندسی در استان گلستان هستند.
ویزواری، در پاسخ به پرسشی در مورد ترکشهایی که شیوه نامه عباس آخوندی وزیر سابق راه و شهرسازی به سازمان نظام منهدسی وارد کرد، ادامه داد: شیوه نامه آخوندی فضای نظام مهندسی کشور را ملتهب کرد و معتقد هستم این شیوه نامه باید تمهیدات لازم را میداشت ولی با آمدن اقای اسلامی در وزارت راه و شهرسازی نوری بر سازمان نظام مهندسی تابید.
وی یاد آور شد: در سفر اخیر آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی به استان گلستان در نشست شورای اداری مسائل مربوط به نظام مهندسی ساختمان را بیان کردیم و ایشان هم قولهای مساعد دادند و طی توافقی با آقای حسینی، معاون ایشان مقرر گردید فردا به تهران برویم و طی نشستی به بررسی مشکلات بپردازیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان گلستان، در پاسخ به پرسشی دیگر در مورد نقدهایی که اخیرا به ریاست سازمان ظنام مهندسی میشود، یادآور شد: ما نقدهای اعضای سازمان را با جان و دل گوش میدهیم، تازه صد روز از کارمان گذشته و برای راه اندازی این ساختمان و ایجاد تحول زمان کمی است.
ویزواری اظهار داشت: مطمئن باشید با کمک تک تک اعضا و با کمک اصحاب رسانه خبرهای خوشی در سال نود و هشت از سازمان نظام مهندسی استان گلستان بیرون می آید.

محمد اسلامی، نوری بر نظام مهندسی

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در سال گذشته تعدیل نیرویی داشته اند یا کسی از سازمان اخراج شده، گفت: پس از شیوه نامه ای که آخوندی برای سازمان نظام مهندسی ارائه داد تعداد ده نفر به درخواست و میل خودشان از سازمان رفتند.
اما جرجانی، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در جواب پرسشی که این تعداد با میل شخصی نرفتند و علت آن تهیه طومار و رسیدن به خدمت مرجع عالیقدر حضرت آیت الله علوی گرگانی و سایر مراجع مسئول بود، گفت: وقتی ما روی کار آمدیم در مجمع عنوان کردیم که تعداد سی نفر تعدیل نیرو داشته باشیم چون در بودجه ای که بستیم طبق تعدیل این سی نفر بود.
وی تصریح کرد: بعد از این تصمیم، این استرس در سی نفر ایجاد شد و برای همین سراغ برخی شخصیت ها رفتند و برای حل مشکل شان چاره جویی کردند.
جرجانی افزود: نهایتا ده نفر به میل شخصی خود و با رضایت از سازمان رفتند البته ما مشوقهایی نظیر پرداخت نقدی و یک جا پاداش سنوات را عنوان کردیم و این ده نفر هم پذیرفتند.
منبع: گلستان ما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ بهمن ۹۷
583 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0