اصلاح نحوه پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی ساختمان نحوه پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر سازمان

اصلاح نحوه پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

چگونگی پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر، دستور کار اصلی نشست بیست و پنجم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بود.

کد خبر: 980309016 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۹ خرداد ۹۸ - ۶:۳۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی  کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان یزد،چگونگی پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر، دستور کار اصلی نشست بیست و پنجم هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد بود.

اصلاح نحوه پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی ساختمان

اصلاح نحوه پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی ساختمان

اصلاح نحوه پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

در این جلسه، بعد از توضیحاتی مدیر فنی و مشارکتهای حرفه ای و بحث و تبادل نظر اعضای هیئت مدیره مقرر گردید: در صورت گذشت ۳ ماه از عدم مراجعه مالک به شهرداری جهت اخذ پروانه، مهندس ناظر بتواند اعلام انصراف کرده و ظرفیت نظارت خود را آزاد کند .
در اینصورت، با اعلام سازمان به مالک و شهرداری ناظر جدید در هنگام اخذ پروانه معرفی می گردد. هم‌چنین در زمینه نحوه پرداخت به مهندسان ناظر مقرر گردید: برای ساختمانهای گروه الف که قرارداد آن ها دو و نیم سال است پرداختی ناظران در ۳ مرحله صورت گیرد و برای گروه ‌های” ب ، ج و د” نیز در چهار مرحله حق الزحمه ناظران پرداخت شود.
هیئت مدیره سازمان هم‌چنین تصمیم گرفت در صورتیکه مالکان تمام حق الزحمه مربوطه را در ابتدای قرارداد خود با سازمان، بصورت نقدی پرداخت نمایند معادل بیست درصد از کل مبلغ برای آن ها تخفیف در نظر گیرد.

اصلاح نحوه پرداخت حق الزحمه مهندسان ناظر سازمان نظام مهندسی ساختمان

در ابتدای نشست، سالاری ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد، در مورد جلسات انجام شده با مسئولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای هماهنگی هر چه بهتر این ۲ نهاد در ساخت و سازهای روستایی و نیز دیدار با شهردار زارچ در زمینه صدور پروانه ساختمانی، شناسنامه فنی و ملکی و در صورت ضرورت تاسیس دفتر نمایندگی سازمان در شهر زارچ، توضیحاتی داد. گزارشی در باره هم اندیشی درحوزه آموزش سازمان، بازدید خبرنگاران از فعالیتهای سازمان در سطح شهر و تهاتر دو واحد تجاری مجتمع خلیج فارس با سازمان، از دیگر موارد مطرح شده در نشست بیست و پنجم هیئت مدیره بود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه دست نویس نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۹۸
954 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0