فناوری‌ های نوین وزن ساختمان را کاهش میدهد ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

فناوری‌ های نوین وزن ساختمان را کاهش میدهد

مهندس عموشاهی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در حاشیه بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان بیان کرد: استفاده از فناوریهای نوین در ساختمان سازی علاوه بر این که کیفیت ساختمانها را افزایش می‌ دهد، سبب کاهش وزن ساختمان‌ ها هم خواهد شد.

کد خبر: 960730011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ مهر ۹۶ - ۲:۳۱ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اصفهان ، مهندس عموشاهی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان در حاشیه بیستمین نمایشگاه صنعت ساختمان اصفهان بیان کرد: استفاده از فناوریهای نوین در ساختمان سازی علاوه بر این که کیفیت ساختمانها را افزایش می‌ دهد، سبب کاهش وزن ساختمان‌ ها هم خواهد شد.فناوری‌ های نوین وزن ساختمان را کاهش میدهد

فناوری‌ های نوین وزن ساختمان را کاهش میدهد

فناوری‌ های نوین وزن ساختمان را کاهش میدهد

فناوری‌ های نوین وزن ساختمان را کاهش  میدهد

علی عموشاهی در حاشیه آئین افتتاحیه بیستمین نمایشگاه جامع صنعت ساختمان در نمایشگاه بین المللی اصفهان با اشاره به استفاده از تکنولوژیهای نوین در ساختمان سازی، بیان داشت: برگزاری چنین نمایشگاه‌ هایی میتواند در ارتقای ساختمان سازی در استان و کشور نقش مهمی ایفا کند.
عموشاهی ادامه داد: استفاده از فناوری‌ های نوین در ساختمان سازی علاوه بر این که سبب ارتقا کیفیت ساختمانها می شود، موجب کاهش وزن ساختمانها هم خواهد شد.
وی به کافی نبودن فضا در نمایشگاه بین المللی اصفهان اشاره و عنوان کرد: به علت کافی نبودن فضای این نمایشگاه، فرصت نمایش برخی از فناوری‌ های نوین ساختمان بوجود نیامد و امیدوار هستیم در سال آینده، با راه‌ اندازی پروژه بزرگ نمایشگاه، شرکت ‌های بیش تر و با محصولات بیش تر در نمایشگاه حضور داشته باشند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان با اعلام این که همواره فناوری در حال به روز شدن است و هر روز فناوریهای جدید تری وارد بازار می ‌شود، افزود: ایران تا نیل به استاندارد های جهانی فاصله بسیاری دارد.

فناوری‌ های نوین وزن ساختمان را کاهش میدهد


عموشاهی گفت: در بخش‌ هایی از ساختمان ‌سازی در کشور، شاهد استفاده از فناوری‌ های نوین هستیم و مصالح استاندارد و با کیفیت در ساخت و ساز استفاده می ‌شود، البته در بخش‌ هایی نیز هم چنان استاندارد ها رعایت نمی ‌شوند.
بیستمین نمایشگاه صنعت جامع ساختمان با حضور صد و چهل مشارکت کننده از استان ‌های اصفهان، تهران، البرز، مرکزی، فارس، سمنان، خراسان رضوی، یزد، گلستان و هرمزگان و نمایندگان فروش کشورهای چین، ایتالیا و آلمان شروع بکار کرد. این نمایشگاه طی ساعات بازدید شانزده الی بیست و دو و از تاریخ بیست و هفتم الی تا سی ام مهر ماه میزبان متخصصین و فعالین صنعت ساختمان و علاقه مندان این حوزه خواهد بود.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ مهر ۹۶
1169 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0