توافق وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی محسن بابایی

توافق وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی

در راستای توافق انجام شده بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی در مورد افتتاح حساب سازمان نظام مهندسی و مهندسین ناظر در شعب بانک مسکن، مدیر شعب استان سمنان با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان دیدار نمود.

کد خبر: 191024005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ آبان ۹۸ - ۲:۰۵ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،در راستای توافق انجام شده بین وزارت راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی در مورد افتتاح حساب سازمان نظام مهندسی و مهندسین ناظر در شعب بانک مسکن، مدیر شعب استان سمنان با رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان دیدار نمود.

توافق وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی

توافق وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی

توافق وزارت راه و   شهرسازی با سازمان نظام مهندسی

در این جلسه، محسن بابایی، مدیر شعب استان سمنان ضمن معرفی خدمات بانک مسکن بعنوان تنها بانک دولتی و تخصصی در بخش مسکن و ساختمان به اهداف مشترک میان این بانک با سازمان نظام مهندسی ساختمان پرداخت و گفت: ارتقای روابط و تعامل آن سازمان با بانک مسکن سبب رونق و افزایش ساخت و ساز اصولی و باکیفیت خواهد شد.

وی هدف اصلی این جلسه را تسهیل در فرایند پرداخت حق الزحمه نظارت مهندسین ناظر دانست و ادامه داد: بانک مسکن با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیلهای موجود به خلق محصولات و خدمات ویژه جهت مهندسین ناظر پرداخته تا با همکاری آن سازمان به رونق در بخش مسکن و در نهایت به رونق تولید در کشور کمک کند.

وی با اشاره به شرایط انواع حساب‌های ممتاز بانک مسکن به تشریح جزییات حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز ویژه مهندسین ناظر از جمله حداقل مبلغ جهت افتتاح حساب، نرخ سود و هم‌چنین درصد تخصیص اوراق و … پرداخت و تصریح کرد: با توجه به روز شمار بودن تخصیص اوراق تسهیلات به مانده حساب‌های ممتاز، این حساب نسبت به سایر حساب‌های کوتاه مدت دارای جذابیت بیشتری است و برای این منظور شعبه مرکزی سمنان را شعبه عامل این طرح معرفی کرد.

توافق وزارت راه و شهرسازی با سازمان نظام مهندسی

در ادامه نشست، محسن قدس، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن ابراز رضایت و خرسندی از همکاری با بانک مسکن توجه به گسترش خدمات مهندسی در صنعت ساختمان را ابزار مهمی برای رونق تولید در بخش مسکن عنوان کرد و بیان داشت: با مطرح کردن این موضوع در نشست اعضای هیات مدیره راه‌کارهای عملیاتی شدن طرح افتتاح حساب سپرده سرمایه گذاری ویژه مهندسین ناظر در استان سمنان بررسی و اعلام خواهد شد.

منبع: هیبنا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آبان ۹۸
500 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0