سازمان نظام مهندسی ساختمان ابزار و بازوی اجرایی قدرتمند وزارت راه و شهرسازی معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی

سازمان نظام مهندسی ساختمان ابزار و بازوی اجرایی قدرتمند وزارت راه و شهرسازی

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان ابزار و بازوی اجرایی قدرتمند وزارت راه و شهرسازی است

کد خبر: 190722010 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳۱ تیر ۹۸ - ۵:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: سازمان نظام مهندسی ساختمان ابزار و بازوی اجرایی قدرتمند وزارت راه و شهرسازی است

سازمان نظام مهندسی ساختمان ابزار و بازوی اجرایی قدرتمند وزارت راه و شهرسازی

سازمان نظام مهندسی ساختمان ابزار و بازوی اجرایی قدرتمند وزارت راه و شهرسازی

سازمان نظام مهندسی ساختمان  ابزار و بازوی اجرایی قدرتمند وزارت راه و شهرسازی

مازیار حسینی ضمن تشکر از هیئت اجرایی انتخابات، که به گفته وی انصافا با سعه صدر و با برنامه ریزی دقیق، امور مربوط به انتخابات را به خوبی برگزار کرده اند، عنوان کرد: در ۵ ساعت قبل از شروع رای گیری، فرصت خوبی در اختیار کاندیداها قرار گرفت و این که هر کس بتواند خود را در سه دقیقه به بقیه معرفی کند ،خود نوعی آزمون قلمداد می گردد و چون وقت محدود است دقت افزایش می یابد.

به گفته وی، برنامه سخنرانی کاندیداها موجب شد تا کلیه ایده ها و برنامه های مورد نظر نخبگان سازمان نظام مهندسی ساختمان مطرح و مورد توجه قرار گیرد. قدرت بیان و گفتگو و منطق نیز از جمله مواردی است که در این سخنرانیها قابل مشاهده بود.

حسینی، با ابراز احترام به شناخت و قدرت انتخاب اعضای اجلاس هیات عمومی برای گزینش نمایندگان شان در شورای مرکزی، از این که در کنار آنان به تمام سخنرانیها گوش داده است، ابراز خوشوقتی کرد.

سازمان نظام مهندسی ساختمان ابزار و بازوی اجرایی قدرتمند وزارت راه و شهرسازی

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی با بیان این که برای نخستین بار یک معاون وزیر در این سطح ، وقت گذاشته است، تصریح کرد: واقعیت آن است که جامعه مهندسی و نظام مهندسی برای ما بسیار مهم است . نظام مهندسی ساختمان ابزار و بازوی اجرایی قدرتمند وزارت راه و شهرسازی است. ما به این موضوع اعتقاد داریم و حضور من به نمایندگی از وزیر محترم و تاییدی که وی برای این حضور داشتند صورت گرفته و نشان می‌ دهد که ما در صحبتها صادق هستیم؛ به نظام مهندسی علاقه داریم و حرف و عمل ما با هم یکسان است.

وی که تمام روز بیست و ششم تیرماه را در کنار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ناظر بر مراحل مقدماتی ونهایی امور انتخابات بود، در این مصاحبه ادامه داد: در این نشست، ما یک برداشت نسبی از توانمندی هر کاندیدا پیدا کردیم و براساس قانون، مواردی چون خوشنامی، داشتن تخصص لازم و دارا بودن یکسری سوابق اجرایی موثر در حوزه‌های تحقیقاتی و پژوهشی و نیز حوزه اجرایی بسیار مهم است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ تیر ۹۸
595 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0